افزونه رایگان ارسال پیامک از طریق WHMCS
WHMCS معروفترین اسکریپت و نرم افزار پشتیبانی آنلاین که شامل امکانات کارت خرید، تیکتینگ، حسابداری، چندزبانه، مرکز آموزش و ماژول نویسی میباشد، این اسکریپت قابلیت عضویت و مدیریت کاربران را داشته و کارکرد اصلی این نرم افزار برای مدیریت هاستینگ میباشد، انواع هاست اشتراکی، سرورمجازی، سروراختصاصی را میتوان با این اسکریپت مدیریت نمود.
امکان ساخت انواع محصولات بدون محدودیت، ایجاد صورت حسابهای دورهای، دستهبندی محصولات، امکان ارسال تیکت، امکان افزودن قالب برای کاربران و مدیران وب سایت از ویژگیهای سیستم مدیریت محتوا WHMCS میباشد.
امکانات ماژول پیامک قابل استفاده برای کاربران WHMCS
1. ورود به سیستم مشتری – هنگامی که شخصی وارد حساب کاربری خود می شود برای مشتری خود پیامک ارسال کنید
2. ثبت نام مشتری – به مشتریان خود اطلاع دهید که حساب آنها راه اندازی شده است و هشدارهای پیامکی را دریافت خواهند کرد.
3. تغییر رمز عبور مشتری – هنگامی که رمز عبور به ناحیه مشتری تغییر کرده است به مشتری خود هشدار دهید
4. فعال سازی وابسته به مشتری – به مشتری خود اطلاع دهید که حساب وابسته او فعال شده است
5. احراز هویت دو مرحله ای مشتری – به مشتریان خود اجازه دهید تا احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنند و لایه دیگری از امنیت را از طریق آن به آنها ارائه دهد. پیامک
6. فاکتور ایجاد شده – به مشتری خود هشدار دهید که یک فاکتور ایجاد شده است
7. فاکتور پرداخت شده – از مشتری خود برای پرداخت تشکر کنید
8. یادآوری فاکتور – به مشتری خود اطلاع دهید که فاکتور تقریباً سررسید شده است
9. فاکتور اول عقب افتاده – به مشتری خود اطلاع دهید که فاکتور او اکنون سررسید شده است
10. فاکتور دوم عقب افتاده – به مشتری خود یادآوری کنید که فاکتور عقب افتاده است
11. فاکتور سوم عقب افتاده – یک یادآوری دیگر ارسال کنید که فاکتور هنوز عقب افتاده است
12. ایجاد ماژول – به مشتری خود اطلاع دهید که سرویس آنها اکنون فعال است
13. تعلیق ماژول – به مشتری خود هشدار دهید که سرویس به حالت تعلیق درآمده است
14. Module Un-suspend – به مشتری خود اطلاع دهید که سرویس اکنون دوباره فعال شده است
15. تغییر رمز عبور ماژول – به مشتری خود هشدار دهید که رمز عبور سرویس آنها تغییر کرده است
16. درخواست لغو – به مشتری خود اطلاع دهید که درخواست لغو او را دریافت کرده اید
17. ثبت دامنه – به مشتری خود اطلاع دهید که دامنه آنها با موفقیت ثبت شده است
18. انتقال دامنه – به مشتری خود اطلاع دهید که نام دامنه او را به شرکت خود منتقل کرده اید
19. تمدید دامنه – به مشتری خود اطلاع دهید که دامنه آنها تمدید شده است
20. باز کردن بلیط پشتیبانی – به مشتری خود اطلاع دهید که یک بلیط پشتیبانی در حساب آنها باز شده است
21. پشتیبانی Ticket Response – به مشتری خود اطلاع دهید که به بلیط او پاسخ داده اید
22. بستن بلیط پشتیبانی – به مشتری خود اطلاع دهید که بلیط پشتیبانی بسته شده است
23. ویژگی های فردی را از لیست بالا فعال و غیرفعال کنید
24. پیام شخصی خود را برای هر پیامک ارسالی تنظیم کنید
25. مشتریان را جستجو کنید، و همه پیام های SMS ارسال شده را مشاهده کنید
26. پیام های SMS که قبلا ارسال شده اند را مجددا ارسال کنید
27. پیام های SMS دستی را به هر شماره تلفن همراه با یک پیام سفارشی ارسال کنید
28. شناسه فرستنده – نام شرکت خود را به عنوان فرستنده پیامک نمایش دهید
29. شماره تلفن همراه را برای ادمین های خود تنظیم کنید تا بتوانند هنگام ورود به بخش مدیریت از احراز هویت دو مرحله ای استفاده کنند.
30. مشتریان می توانند از اعلان پیامکی انصراف دهند
31. کلاینت ها می توانند احراز هویت دو مرحله ای را فعال/غیرفعال کنند
32. مدیر انتخاب می کند که مشتری کدام پیامک را می تواند/دریافت کند
راهنمای نصب افزونه اس ام اس WHMCS
1- افزونه رایگان پیامک WHMCS را از درون پنل سات اس ام اس > وب سرویس > افزونههای پیامکی دانلود نموده و در محل نصب اسکریپت WHMCS در بخش Public_html آپلود نموده و ماژول پیامک را از حالت فشرده خارج نمایید.
۲-از بخش Setup گزینه Custom Client Field را انتخاب نموده و دو فیلد با شرایط زیر ایجاد نمایید.
- ایجاد فیلد با عنوان شماره موبایل و نوع textbox و تمام تیک ها به غیر از admin only را بزنید.
- ایجاد فیلد با عنوان آیا مایل به دریافت پیامک هستید و نوع tickbox و تیک required field و show on order form را بزنید.
۳-از بخش مدیریت وارد بخش Setup سپس Addon Madules شوید و افزونه ارسال پیامک را فعال کنید.
۴-در بخش Configure دسترسی لازم را به Full Administrator با تیک زدن آن بدهید و ذخیره نمایید.
۵-حال از بخش Addons گزینه افزونه ارسال پیامک را انتخاب نموده تا وارد بخش راه اندازی و تنظیمات شوید.
۶-در این بخش تنظیمات نام را انتخاب نموده مشخصات پنل را وارد نمایید و سپس ذخیره نمایید.
(وارد کردن نام کاربری سامانه پیامک و رمز عبور سامانه پیام کوتاه و شماره خط اختصاصی پنل پیامک خود الزامی میباشد)
۷-در صورتی که مانده اعتبار شما در پایین نمایش داده شد، اطلاعات شما صحیح و ماژول پیامک قابل استفاده میباشد.
۸-جهت ارسال پیامک به مدیر نیز میتوانید وارد بخش قالب مدیر شوید و شماره موبایل را وارد نموده و ذخیره نمایید
جهت تست نیز میتوانید از بخش ارسال پیامک بهره بگیرید