بازاریابی بهتر ساتsms

بازاریابی بهتر توسط پنل اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی توسط پنل اس ام اس تبلیغاتی

اهمیت برقراری ارتباط با مشتریان وقتی در دسترس نیستند؛ از هر زمان دیگر بیشتر است و بازاریابی با پنل اس ام اس تبلیغاتی می­ تواند راهبرد بسیار موثری باشد.اما گسترش استفاده از دستگاه­ های همراه، موفقیت بازاریابی را تضمین نمی­ کند. اگر مصرف ­کننده با پیشنهاد شما ارتباط برقرار نکند و انگیزه عمل به آن ها را نداشته باشد، تلاش ­های شما بیهوده بوده ­است.

بازاریابی بهتر توسط پنل اس ام اس تبلیغاتی
در اینجا پنج راهبرد برای چگونگی نوشتن پیامک تبلیغاتی انبوه که پس از خوانده شدن، تاثیر گذار باشند؛ آورده ­ایم:

1.مختصر و متمرکز

در هنگام استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی ، پیام متنی شما باید کاملا متمرکز و مختصر باشد. توضیحات اضافه جایی در بازاریابی با تلفن همراه ندارند. مخاطب هدف خود را بشناسید و مستقیما با آن­ها حرف بزنید. جزئیات فرعی را حذف کنید و صرفا بگویید چطور می­ توانند از پیشنهاد شما بهره ببرند و مزایای آن را شرح دهید.

2.پرهیز از گزافه ­گویی

اگر پیام متنی که از طریق پنل اس ام اس تبلیغاتی ارسال می کنید؛ شبیه اسپم باشد، مصرف­ کنندگان بدون لحظه ­ای تردید آن را پاک می­ کنند. ضرورت دارد که هر چیزی را که ممکن است در پیامک تبلیغاتی انبوه بیش از حد چرب­ زبانانه یا تبلیغاتبه نظر برسد، حذف کنید. که شامل گزافه ­گویی­ های بازاریابی مانند پیشنهادهای «فوق ­العاده»، زبان عامیانه و اختصارات متنی می­ شود که همگی ادراک مخاطب از برند شما را کم ارزش می­کند و می ­تواند تبلیغ شما را نابود کند.

3. پیشنهاد با ارزش

هیچ­کس نمی­خواهد متنی از طرف یک شرکت دریافت کند مگر آنکه آن پیام چیزی با ارزش فوری پیشنهاد دهد. ازآنجاکه پیام متنی، رسانه­ای آنی است، باید پیشنهادهای لحظه­ ای در آن گنجانده شود. چه درباره یک حراج و چه درباره یک محصول جدید اطلاعات ارائه می­ دهید، پیامک تبلیغاتی انبوه شما باید مزایای اقدام در لحظه را توصیف کند.

4.استفاده از نام برند خود

چند بار پیش آمده که پیامی دریافت کنید که شرکت یا برند را معرفی نکرده است؟ در عوض، اغلب شماره تلفنی می ­بینید که نمی ­شناسید و پیامک تبلیغاتی مبهم دریافت می­ کنید که می ­تواند از طرف هر شرکتی باشد. و چند بار پیش آمده که به راحتی آن پیامک تبلیغاتی ناشناس را پاک کرده­ باشید؟ ضرورت دارد که به طور واضح تجارت یا برند خود را در هنگام استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی معرفی کنید تا با پیامک تبلیغاتی شما مانند اسپم برخورد نشود.

5.شخصی سازی پیام

صندوق پیام متنی مصرف ­کنندگان را با پیشنهادات و اخباری پر نکنید که به راحتی می ­توانند از وب سایت یا محل ­های تجاری شما دریافت کنند. در عوض، کاری کنید که گیرندگان پیام شما حس کنند خاص و واجد شرایط یک پیشنهاد تبلیغاتی منحصر به فرد هستند. در غیر این­ صورت، به احتمال زیاد آن­ها تصمیم به عدم دریافت هرگونه پیام متنی از سوی شما در آینده خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *