مزایای خبرنامه پیامکی

مزایای خبرنامه پیامکی برای پیشرفت کسب‌وکارها 2

مزایای خبرنامه پیامکی برای پیشرفت کسب‌وکارها 2

بازاریابی پیامکی یا بازاریابی متنی یکی از ساده ترین راه های ارتباط تجاری است. اما پتانسیل واقعی آن هنوز به طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته است.تا همین اواخر، اس ام اس یا پیامک عمدتاً برای مکالمات شخصی استفاده می شد. تنها زمانی که جهان شاهد افزایش شدید استفاده از گوشی های هوشمند بود، کسب و کارها متوجه دامنه و اهمیت بازاریابی پیامکی شدند.

مزایای خبرنامه پیامکی برای پیشرفت کسب‌وکارها 2

علاوه بر این، بازاریابی پیامکی نه تنها می تواند برای جذب مشتریان فعلی استفاده شود، بلکه می تواند برای کشف مخاطبان جدید نیز استفاده شود. مزایای پیام‌های متنی برای کسب‌وکارها آنقدر خوب است که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.از مزایای بازاریابی پیامکی می‌توان به سرعت باز کردن پیام، فاکتورهای تبدیل بهتر و سایر مزایایی که در ادامه مقاله توضیح داده شد، اشاره کرد.مزیت اصلی بازاریابی پیامکی به حضور مداوم تلفن همراه در زندگی ما بستگی دارد. بنابراین موضوع ارسال یک ارتباط به نزدیکترین دستگاه به شخص است.از مزایای پیامک انبوه می توان به هزینه کم سرویس و دسترسی بالای مخاطبان مناسب اشاره کرد.

خبرنامه پیامکی برای پیشرفت کسب‌وکارها و همچنین افزایش فروش آن‌ها استفاده می‌شود. همانطور که اشاره کردیم علاوه بر مزیت‌های بی‌شماری که این روش دارد٬‌ نحوه‌ی ارسال و نوشتن محتوای پیامک برای کاربر بسیار اهمیت دارد. در خبرنامه پیامکی باید اطلاعات مفید و کاربردی در کوتاه‌ترین پیام ممکن برای مشتری ارسال شود. به دلیل محدودیت کاراکتر (۷۰ کلمه)٬ باید متن ارسالی شما مختصر و جذاب باشد. در نوشتن و طراحی متن خبر برای خبرنامه‌ها باید دقت کنید که محتوای ارسالی دقیقا شما را به هدف‌تان برساند. برای راهنمایی بیشتر٬ چند نکته کلیدی در نوشتن محتوای خبرنامه پیامکی را برای شما شرح می‌دهیم.

۱- زمان‌بندی مناسب برای ارسال خبرنامه

اگر قصد دارید از خبرنامه‌ پیامکی در طول هفته و یا چند روز در ماه استفاده کنید٬ باید زمان مناسب و روزهای ارسال خبرنامه را از قبل مشخص کنید.

۲- دقت کافی در نگارش محتوای خبرنامه پیامکی

متن پیامک ارسالی باید کوتاه اما هدفمند تهیه شود. در این پیامک با توجه به تعداد محدود کاراکتر باید اصول نگارشی را نیز رعایت کنید.

۳- ارجاع دادن به لینک جامع در متن پیامک

اگر در متن ارسالی خبرنامه پیامکی، بخشی از مطلب را از طریق لینک به مخاطب ارسال کنید، کاربر با کلیک بر روی آن به سایت شما مراجعه می‌کند.

۴- دسترسی دادن به مخاطب برای عوضیت و عدم عضویت در خبرنامه

به همان اندازه که شما قصد دارید با مشتری از طریق خبرنامه تعامل داشته باشید، به همان اندازه نیز ممکن است آن‌ها تمایل به این ارتباط نداشته باشند.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *