نقش کلمات کلیدی

نقش کلمات کلیدی در بازاریابی پیامکی

نقش کلمات کلیدی در بازاریابی پیامکی

نقش کلمه کلیدی در بازاریابی پیامکی به حدی است که می تواند بازخورد پیامک تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی را تضمین کند. کلمه کلیدی در پیامک و نحوه ی استفاده درست از آن یکی از دغدغه های افرادی است که قصد بازاریابی پیامکی را دارند. کسب و کارهایی که از پیامک تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات استفاده می کنند باید نسبت به متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار، آگاهی لازم را داشته باشند.

اصولا در هر نوع تبلیغات استفاده از کلمات کلیدی دارای اهمیت می باشد، کلمه کلیدی در تبلیغات در حقیقت نکته ی اصلی و مهمی است. کلمات کلیدی در پیامک نیز به همین ترتیب می باشد، اصلی ترین نکته با هدف یک اس ام اس تبلیغاتی با استفاده درست از کلمات کلیدی در پیامک منتقل خواهد شد.

نقش کلمات کلیدی در بازاریابی پیامکی

تعریف کلمه کلیدی در پیامک

منظور از کلمه کلیدی در پیامک اصطلاحی منحصر به فرد است که در یک کسب و کار استفاده می شود، این اصطلاح می تواند توصیف کننده خدمات و یا محصولات تجارت شما باشد و یا حتی میتواند یک شعار تبلیغاتی باشد.

استفاده درست از کلمه کلیدی در متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار، می تواند منجر به افزایش فروش، جذب مشتری و اعتماد آنها شود و در نهایت باعث افزایش درآمد گردد. معمولا در شعار تبلیغاتی از صفات و یا ویژگی های خاص جهت متمایز نشان دادن برند استفاده می شود. کلمات کلیدی در بازاریابی پیامکی و یا هر نوع تبلیغات دیگر نیز به همین صورت عمل می کند.

 

نکات مهم در انتخاب کلمه کلیدی مناسب

هنگام انتخاب کلمه کلیدی پیامکی، کاربرد آن را در نظر بگیرید. آیا کمپین شما پیشنهادات ویژه را تبلیغ می کند، کوپن های تلفن همراه را به اشتراک می گذارد یا مشتریان خود را در مورد رویدادهای آینده به روز می کند؟ در زیر لیستی از نکات مهم ما برای انتخاب کلمه کلیدی پیامک آورده شده است.

1. آن را ساده نگه دارید

به این فکر کنید که چگونه قصد دارید کمپین کلمه کلیدی SMS خود را تبلیغ کنید. برخی از مثال‌های رایج از نحوه اشتراک‌گذاری کلمات کلیدی پیام کوتاه تجاری عبارتند از: در خبرنامه های ایمیل در تبلیغات دیجیتال در صفحه پرداخت یک فروشگاه آنلاین روی یک بیلبورد در یک تبلیغ پادکست روی پوستری در کنار صندوق

2. آن را به یاد ماندنی کنید
در حالی که می توانید اعداد را به کلمه کلیدی پیامک خود اضافه کنید، اعداد ممکن است برای مخاطبان شما سخت تر باشد تا آنچه را که برای ارسال پیامک نیاز دارند به خاطر بسپارند. یک کلمه ساده مرتبط با برند شما یا یک فروش بسیار خاطره انگیزتر است.

3. آن را منحصر به فرد کنید (اما نه خیلی منحصر به فرد)
کلمات کلیدی اس ام اس باید به راحتی املا و به خاطر بسپارند. این بدان معناست که باید از کلمات ساختگی و املای غیرمعمول خودداری کنید. حتی اگر نام برند شما دارای املای منحصر به فردی باشد، از یک کلمه مرتبط دیگر به عنوان کلمه کلیدی SMS خود استفاده کنید.

با ارسال چند پیامک تبلیغاتی و استفاده از کلمات کلیدی مورد هدف کسب و کارتان، بازخوردهای آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و کلماتی را که بازخورد بیشتری را دارند به خاطر سپرده و در پیامک های تبلیغاتی بعدی خود از آنها بیشتر استفاده کنید.

4. فقط از یک کلمه استفاده کنید

برای اینکه کلمه کلیدی SMS خود را تا حد امکان ساده نگه دارید، سعی کنید از یک کلمه استفاده کنید. در حالی که کلمات کلیدی اس ام اس از نظر فنی می توانند طولانی تر از یک کلمه باشند، بهتر است از 4 تا 7 کاراکتر استفاده کنید تا به خاطر سپردن آسان باشد.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *