کاربرد پیامک

کاربرد پیامک برای شبکه های اجتماعی

کاربرد پیامک برای شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی همچنان یک صنعت پررونق هستند. سال گذشته، گارتنر تخمین زد که تا سال 2017، اپلیکیشن های موبایل بیش از 268 میلیارد بار دانلود خواهند شد و درآمدی بیش از 77 میلیارد دلار به همراه خواهند داشت. رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر با موبایل زندگی می‌کنند – برای مثال، ۷۸ درصد از کاربران فعال ماهانه فیس‌بوک تنها از طریق دستگاه‌های تلفن همراه به شبکه دسترسی دارند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که یک شبکه رسانه اجتماعی شروع به تصمیم گیری در مورد افزایش وفاداری در چنین بازار اشباع شده، مدیریت امنیت برای کاربران خود و یافتن راه های تازه برای کسب درآمد از عرضه خود کند.

کاربرد پیامک برای شبکه های اجتماعی

اهمیت و کاربرد پیامک برای شبکه های مجازی در دنیای امروز

احراز هویت کاربر: اکثر برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی از سرویس‌های پیام کوتاه برای احراز هویت کاربر استفاده می‌کنند – به عنوان مثالWhatsapp ، Beetalk و Viber زیرا اطلاعات شخصی زیادی در مورد کاربران خود دارند. هنگامی که کاربر وارد سیستم می شود، یک پین یک بار مصرف (OTP) به یک شماره تلفن همراه ثبت شده برای تکمیل فرآیند ورود ارسال می شود.

به‌روزرسانی‌ها در حال حرکت: سرویس‌های پیام کوتاه به کاربران این امکان را می‌دهند که در صورت نداشتن اینترنت یا تلفن هوشمند، به‌روزرسانی‌ها را انجام دهند، خواه به‌روزرسانی وضعیت، تغییر نمایه، ارسال عکس و غیره باشد. هم فیس‌بوک و هم توییتر از این سرویس پیامک استفاده می‌کنند.

اشتراک‌گذاری محتوا: شبکه‌های اجتماعی مانند MySpace مانند هشدارهای درون‌برنامه‌ای از پیامک برای به‌روزرسانی اعضای خود در مورد محتوای جدیدی که به اشتراک گذاشته شده‌اند، استفاده می‌کنند.

ترویج مسابقات: برای گسترش دامنه دسترسی به افرادی که صفحه شما را لایک می کنند، در مورد فیس بوک، کسب و کارها از پیامک به پایگاه داده خود برای انتشار اخبار در مورد یک رقابت استفاده می کنند. به این ترتیب نه تنها طرفداران بیشتری دریافت می کنید، بلکه به آنها انگیزه می دهید تا صفحه شما را لایک کنند.

کسب درآمد از رسانه‌های اجتماعی: شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به‌روزرسانی‌های پیامکی را به‌عنوان بخشی از یک بسته خدمات ممتاز، برای مثال به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا، امتیازات ورزشی، و اطلاعات سفر ارائه دهند. یکی دیگر از راه های کسب درآمد از پیامک، حمایت مالی است. هنگامی که یک جریان هشدار پیامکی ایجاد کردید، می توانید آن را توسط مشاغل مرتبط حمایت کنید.

ترافیک رانندگی: هیچ اشکالی ندارد که از کاربران بخواهید از طریق پیامک شما را دنبال کنند، بنابراین در نظر داشته باشید که یک پیوند در پیام های خود قرار دهید. به این ترتیب کاربران می توانند به جای پیامک از طریق شبکه های اجتماعی نیز به روز رسانی را دریافت کنند.

هشدارها: هشدارهای پیامکی را می‌توان طوری تنظیم کرد که کاربران را از به‌روزرسانی‌های صفحه مطلع کند، به‌عنوان مثال دوستان منتخب، تغییرات مهم در نمایه‌های یک دوست، یا دعوت از سایر کاربران برای پیوستن به یک گروه اجتماعی.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *