کاربرد پیامک در فروشگاه های آنلاین

کاربرد پیامک در فروشگاه های آنلاین

کاربرد پیامک در فروشگاه های آنلاین

در فروشگاه های آنلاین، کاربرد پیامک، به گستردگی ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی تا ارسال فاکتور سفارش و یا روند خرید برای هر خریدار است.فروشگاه های آنلاین امروزه یکی از گزینه های پرمخاطب کاربران برای انتخاب خریدهایشان می باشند. اس ام اس می‌تواند ابزار بسیار ارزشمندی برای رشد کسب‌وکار شما باشند.هم تبلیغات و هم اطلاع رسانی به مشتریان در تمام روندهای ثبت نام و خرید یکی از مهم ترین نکته های ارتباطی است که پیامک می تواند آن را برطرف نماید.

کاربرد پیامک در فروشگاه های آنلاین

بازاریابی پیامکی یک تجارت بزرگ در سراسر جهان است، بنابراین ده‌ها پلتفرم مختلف بازاریابی پیامکی در دسترس هستند. با این حال، بسیاری از آنها واقعاً برای مشاغل کوچک مناسب نیستند. بسیاری از این برنامه‌ها برای شرکت‌های سازمانی، کمپین‌های سیاسی و سایر گروه‌هایی که به دنبال ارسال هزاران پیام کوتاه در روز به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی هستند، طراحی شده‌اند. نه برای کسب‌وکارهای کوچک‌تری که می‌خواهند رابطه شخصی‌تری با مشتریان خود حفظ کنند.

اگر از بازاریابی پیامکی برای فروشگاه آنلاین خود استفاده نمی کنید، 90 درصد از درآمد بالقوه خود را از دست می دهید. ما را باور نمی کنید؟ آمار را بررسی کنید: تقریباً 90٪ از چرخ دستی‌ها در نهایت رها می‌شوند – به این معنی که اگر فعالانه در تلاش برای بازگرداندن آن خریداران به پلتفرم خود نباشید، درآمد را روی میز باقی می‌گذارید.

از طریق پیام‌های متنی شخصی‌سازی‌شده، می‌توانید با کمک یک تخفیف کوچک، خرید را تشویق کنید و یک نقطه تبدیل اضافی اضافه کنید. از آنجایی که یکی از ابزارهای بازاریابی شتاب بیشتری پیدا می کند، قوی ترین نقطه فروش آن این است که با کمترین سرمایه گذاری تاثیر زیادی دارد. متن ها، بر خلاف ابزارهای دیگر مانند ایمیل، مانند یک ارتباط شخصی شده با مصرف کننده بین آنها و برند عمل می کنند.

دلیل برتری اس ام اس نسبت به ایمیل مارکتینگ

پیامک ها تا 98 درصد مواقع و اغلب در چند دقیقه اول پس از دریافت باز می شوند. آنها همچنین یک راه بسیار راحت برای پاسخ دادن به مشتریان شما هستند. برنامه‌های پیام‌رسانی گوشی‌های هوشمند سریع، آسان برای استفاده و متناسب با زندگی روزمره هستند، در حالی که ایمیل، صادقانه بگویم، عموماً وحشتناک است.

ایمیل یک راه وحشتناک برای برقراری ارتباط با مشتریان است. صندوق‌های ورودی پر شده‌اند، برنامه‌هایی مانند Gmail به‌طور خودکار پیام‌های شما را در پوشه‌ای جدا می‌کنند که هرگز علامت‌گذاری نمی‌شود، و بسیاری از افراد به هر حال آنها را باز نمی‌کنند.

قادر به ارسال پیام دو طرفه است

این لیستی از برنامه‌های پیامک بازاریابی نیست که می‌توانند با کلیک یک دکمه 100000 پیامک ارسال کنند. همه اینها برنامه هایی برای مشاغل کوچک هستند که راهی برای ارتباط مستقیم با مشتریان خود می خواهند. این بدان معناست که ارتباط دو طرفه مناسب – درست مانند زمانی که به یک دوست پیامک می‌فرستید – برای گنجاندن آن ضروری بود. شما هم می‌توانید با پنل پیامک سات اس ام اس پاسخ‌ها را خودکار کنید، داده‌های نظرسنجی را جمع‌آوری کنید، و متن‌ها را با بسیاری از آنها زمان‌بندی کنید.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *