کسب درآمد با پنل پیامکی تبلیغاتی صددرصد تضمینی

کسب درآمد با پنل پیامکی تبلیغاتی صددرصد تضمینی

به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرکت‌ها در سراسر جهان مغازه‌های خود را تعطیل کرده‌اند، یا کارگران خود را اخراج کرده‌اند. فروپاشی اقتصادی تأثیر شدیدی بر اقتصادهای جهانی گذاشته و شیوه زندگی و تجارت را تغییر داده است. امروزه، بیشتر کسب‌وکارها هنوز از شوک ناشی از این همه‌گیری در حال فروپاشی هستند. علاوه بر همه اینها، پرداخت قبوض و نگه داشتن رویاهای خود به یک چالش تبدیل می شود زیرا کسب درآمد برای اکثر مردم دشوارتر شده است. گفته می شود، مردم باید با وجود همه گیری ویروس کرونا، رویکردهای قابل اعتمادی برای کسب درآمد پیدا کنند.

با اجرای مقررات منع آمد و شد، قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی، اتکا به مشتریان عبوری دیگر پایدار نیست. بنابراین کسب درآمد در طول همه گیری تنها از طریق حل مشکل امکان پذیر است. پیامک انبوه یکی از قابل اعتمادترین روش ها برای کسب درآمد در طول و بعد از همه گیری است. برخلاف دیگر شکل‌های کسب‌وکار، مردم با وجود تغییرات جهانی همچنان به تلفن‌های خود برای ارتباط متکی هستند. ایجاد راه‌حل‌های تجاری پیرامون تلفن‌های همراه راهی مطمئن برای مرتبط ماندن در طول بحران اقتصادی جهانی است. در اینجا من سه راه برای کسب درآمد از طریق پیامک انبوه ارائه خواهم کرد.

بازاریابی پیامکی ابزاری قدرتمند برای بازاریابان منطقه ای

کسب درآمد از محصولات و خدمات تبلیغاتی

همه گیری COVID-19 فرهنگ جدیدی از تجارت و تعاملات ایجاد کرده است. فاصله گذاری اجتماعی و کار از خانه یک چالش اساسی برای کسب و کارها برای دستیابی به مشتریان جدید است. با این حال، امروزه مردم همیشه گوشی های خود را هر جا که می روند همراه خود دارند. به این ترتیب، ارسال پیامک به آنها راهی تضمین شده برای جذب مشتریان جدید است. آمار نشان می دهد که 98 درصد از پیام ها در پنج دقیقه اول باز می شوند. بنابراین، ارسال پیام به افراد راهی مطمئن برای جلب توجه آنها و انتشار اخبار در مورد اطلاعات مهم است.

اکنون، ممکن است تعجب کنید که چگونه این می تواند به شما در کسب درآمد کمک کند. خب بذار توضیح بدم کسب‌وکارها به دلیل همه‌گیری در دستیابی به مشتریان جدید با مشکل مواجه هستند. حل این مشکل می تواند به کسب درآمد کمک کند. به عنوان مثال، می‌توانید بسته‌های بازاریابی ایجاد کنید و از کسب‌وکارها برای ارسال پیام به مشتریان جدید یا موجود از طرف آنها هزینه کنید. با اتصال کسب و کارها با مشتریان جدید از طریق پیامک انبوه، می توانید از درآمد پایدار و در عین حال ارزش افزوده برای جامعه برخوردار شوید. برای دستیابی به هدف باید یک حساب SMS انبوه با یک سرویس پیام انبوه قابل اعتماد ایجاد کنید. همچنین، باید یک شناسه فرستنده اختصاصی برای نام تجاری خود ثبت کنید و گسترش خود را شروع کنید. ضروری است مطمئن شوید که بسته‌های معقولی ایجاد می‌کنید تا پولی که مشتریان به شما می‌پردازند هزینه‌های پیامک، هزینه‌های جاری را پوشش می‌دهد و حاشیه‌های خوبی برای شما باقی می‌گذارد.

خدمات مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از پیامک انبوه برای ایجاد درآمد پایدار ارائه دهید. می‌توانید هشدار ارسال کنید، خبرنامه‌های پیامکی بسازید، تبلیغات پیامکی ارسال کنید، رمزهای عبور یک‌باره (OTP) ارسال کنید، و حتی سرگرمی‌هایی را ارائه دهید.

خدمات اشتراک را از طریق پیامک انبوه ارائه دهید

یکی دیگر از راه های مطمئن کسب درآمد از طریق پیامک انبوه از طریق خدمات اشتراک است. این رویکرد یکی از سودآورترین روش ها برای کسب درآمد از طریق پیامک انبوه است. برخلاف تبلیغات که در آن مشتریان برای خدمات به شما پول می پردازند، رویکرد اشتراک به گیرندگانی بستگی دارد که برای خدمات پرداخت می کنند. به این ترتیب، باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی را ارائه می دهید که مردم مایل به پرداخت هزینه برای آن هستند. با این حال، این رویکرد سود ثابتی را تضمین می کند زیرا مشتریان برای هر پیامی که دریافت می کنند پرداخت می کنند. خدمات اشتراک کار فشرده است و نیاز به تحقیق مداوم دارد. برای مثال، اگر به‌روزرسانی‌های ورزشی را برای مشترکین خود ارسال می‌کنید، اطمینان از به‌روز بودن اطلاعات ضروری است. این بدان معناست که برای ارائه ارزش باید به طور مداوم در مورد موضوع به روز باشید.

طیف گسترده ای از زمینه ها برای ارائه اطلاعات از سیاست، اخبار، روندهای تجاری، کشاورزی و کشاورزی، مراقبت های بهداشتی، ورزش و سرگرمی وجود دارد. در حالی که استفاده از پیامک انبوه به عنوان راهی برای کسب درآمد ایده خوبی است. میزان موفقیت شما تا حد زیادی به نظم و محدودیت بستگی دارد. عموما مردم از تبلیغات متنفرند. به این ترتیب، بسیار مهم است که مطمئن شوید خوانندگان را با پیام های بیش از حد بمباران نمی کنید وگرنه مسدود خواهید شد. قرار گرفتن در لیست سیاه می تواند موفقیت کلی شما را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات در صنعت تضعیف کند. برای جلوگیری از مسدود شدن، مطمئن شوید که گیرندگان پیامک شما ارزش پیام‌های شما را دریافت می‌کنند. همچنین، تعداد پیام‌هایی را که برای همان مشتریان ارسال می‌کنید محدود کنید و به طور منظم محتوای پیامک را تغییر دهید تا از برچسب‌گذاری هرزنامه جلوگیری کنید.

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق پیامک انبوه، کسب درآمد بدون تولید محتوا یا محصول است. برای رسیدن به این هدف، می توانید به یک وابسته تبدیل شوید. بازاریابی وابسته یکی از سودآورترین راه های کسب درآمد است زیرا هیچ هزینه ای برای شما ندارد. برخلاف دو رویکرد اول که در آن شما نیاز به سرمایه گذاری دارید، بازاریابی وابسته به سرمایه گذاری نیاز ندارد. اساساً، شرکت‌های وابسته محصولات یا خدمات را به افراد دیگر توصیه می‌کنند و از فروش کمیسیون می‌گیرند. به این ترتیب، شخص برای کمک به کسب و کار برای دستیابی به مشتریان جدید پولی دریافت می کند. در دوران سخت اقتصادی که توسط COVID-19 سازماندهی شده است، هم مشاغل و هم افراد باید به مشتریان جدید دست یابند.

همانطور که قبلا ذکر شد، ارائه ارزش برای افراد با حل یک مشکل حیاتی است. انواع مختلفی از برنامه های وابسته وجود دارد که اکثریت آنها پرداخت به ازای فروش یا کمیسیون را ارائه می دهند. چالش این رویکرد این است که تنها درآمد کوتاه مدتی را برای شرکت های وابسته به همراه دارد. در نتیجه، کسب‌وکارهایی که از این چارچوب استفاده می‌کنند، به طور مداوم از مشتری درو می‌کنند، در حالی که شرکت وابسته فقط یک بار پول می‌گیرد.

هدف ایجاد مشارکت پایدار با شرکت های وابسته و در نتیجه افزایش انگیزه است. این بدان معناست که برخلاف سایر برنامه‌های وابسته که در آن افراد یک بار برای خدمات خود پول دریافت می‌کنند، درصدی از هزینه‌ای را که مشتری جدید برای شارژهای سیستم خرج می‌کند به شما پرداخت می‌کند. بنابراین هر بار که آنها پیامک می خرند، شما پورسانت دریافت می کنید و با ایجاد مشتری بیشتر زیر نظر خود، درآمد شما به طور تصاعدی افزایش می یابد. با استفاده از این روش می توانید بدون صرف هیچ هزینه ای درآمدی ثابت داشته باشید. در حالی که ما به مشتریان بیشتری دست پیدا می کنیم، پول بیشتری کسب می کنید.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *