پیام کوتاه در سایر کشور ها

کاربرد پیام کوتاه در سایر کشور ها

کاربرد پیام کوتاه در سایر کشور ها

در دنیایی که اول از همه تلفن همراه است و همیشه روشن است، پیام‌های اس ام اس ابزاری ضروری در جعبه ابزار هر صاحب کسب و کار و بازاریاب است. و به نظر می رسد مهم نیست که در چه صنعتی درگیر هستید – پیام کوتاه به این معناست که مشتریان شما چگونه می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند.

در سال های اخیر کانال های ارتباطی بسیار زیادی راه اندازی شده است. به رسانه های اجتماعی، Slack، Skype و Push Notifications فکر کنید. تحت تأثیر این فناوری‌های جدید، فراموش شدن فناوری قدیمی‌تر و اصلی‌تر می‌تواند آسان باشد. اما پیام‌های متنی، که بیش از 30 سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد، به همان خوبی که همیشه با این فناوری‌های جدید جفت می‌شوند، به کار خود ادامه می‌دهند.

آیا پیامک یک بستر قابل اعتماد را برای ساده سازی مراقبت های بهداشتی ، تقویت کشاورزی یا کمک به امداد رسانی در زمان حوادث در مناطقی با محدودیت دسترسی به اینترنت فراهم می کند؟ پاسخ بله است! در حقیقت ، ارتباطات پیامکی می تواند در دستیابی به افرادی که از طریق رسانه های اجتماعی یا ایمیل “بی ارتباط” یا غیرقابل دسترسی تلقی می شوند بسیار مؤثر باشد.

 

پیام کوتاه در سایر کشور ها

 

پیام کوتاه در حوزه سلامت

کاربردهای رایج پیام کوتاه در مراقبت های بهداشتی، تنظیم یادآورهای قرار ملاقات، ارائه نتایج آزمایش های تشخیصی، و ارائه یادآوری های نسخه است. نمونه دیگری از این صنعت که از پیامک‌ها استفاده می‌کند، محققانی در استرالیا هستند که از آن برای دریافت بازخورد از افرادی که اخیراً واکسینه شده‌اند استفاده می‌کنند.

سفر و گردشگری

یکی از بدترین قسمت‌های سفر این است که با تأخیرهای غیرمنتظره یا تغییرات برنامه مواجه شوید. برای کاهش این موضوع، شرکت های مسافرتی و گردشگری به طور فزاینده ای از پیامک ها برای اطلاع رسانی به مشتریان استفاده می کنند. برخی از خطوط هوایی خدماتی را به مسافران پیامکی ارائه می‌کنند که در مورد تغییرات و تأخیر دروازه‌ها یا یادآوری ورود به سامانه پیامک می‌دهند. با این پیام ها، پروازهای از دست رفته به گذشته تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، برندهای بزرگ هتل مانند Four Seasons و Hyatt، پیام های متنی هدفمند را برای برقراری ارتباط با مهمانان ارسال می کنند.

مالی

به آخرین باری که تراکنش یا پرداخت بانکی انجام دادید فکر کنید. احتمالاً برای تکمیل تراکنش مجبور بودید از یک پین یکبار مصرف استفاده کنید یا یک کد احراز هویت دو مرحله ای وارد کنید. بانک ها می توانند از پیامک ها برای افزایش امنیت و بهبود تعامل با مشتری استفاده کنند. در ایالات متحده، Chase، American Express، Bank of America، و Wells Fargo همگی خدماتی را ارائه می‌کنند تا مشتریان بتوانند اعلان‌هایی درباره موجودی کم، تراکنش‌های بزرگ و فعالیت حساب دریافت کنند. همه این خدمات به شما این امکان را می دهد که حساب های خود را زیر نظر داشته باشید.

قدرت پیام کوتاه را به عنوان ابزاری برای ایجاد پل ارتباطی و تحول جوامع در مناطقی که دسترسی به اینترنت محدود دارند نباید دست کم گرفت. اس ام اس فراگیر ، قابل اعتماد و مهمتر از همه ، با تلفن همراه توسط همه قابل دسترسی است.

 

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *