انتخاب خطوط پیامکی

انتخاب خطوط پیامکی در سامانه پیامکی سات اس ام اس

اگر به پیامک های تبلیفاتی که در طول شبانه روز به شما ارسال میشود توجه کرده باشید، احتمالا متوجه شماره خطوط مختلف شده اید که هرکدام با شماره های متفاوتی ارسال شده اند که تفاوت آن در خطوط اختصاصی و عمومی می باشد. انتخاب خطوط پیامکی و خط پیامکی اختصاصی و یا حتی عمومی می تواند روشی کاربردی در اطلاع رسانی و تبلیغات بشمار رود.

انتخاب خطوط پیامکی در سامانه پیامکی سات اس ام اس

 

شرکتها و کسب و کارهای مختلف برای اجرای روند بازاریابی پیامکی خود نیاز به تهیه پنل ارسال پیامک انبوه سات اس ام اس و انتخاب خط پیامکی دارند. شما می توانید یکی از انواع خط های پیامکی را انتخاب و خریداری نموده و از طریق آن اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید.

بطور کلی دو نوع خطوط پیامکی عمومی و اختصاصی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های مشترک و منحصربه فرد هستند. برای اطلاع از قابلیت های هر کدام از خطوط و انتخاب بهترین و مناسب ترین خط برای ارسال پیامک تبلیغاتی، به معرفی و بررسی انواع خطوط پیامکی عمومی و اختصاصی می پردازیم.

همانطور که میدانید دونوع خطوط پیامکی عمومی و اختصاصی وجود دارد. خط پیامکی عمومی به معنای در دسترس عموم بودن خط و یا خط پیامکی اختصاصی به معنی خصوصی بودن آن نیست. خطوط پیامکی عمومی به سر شماره هایی اتلاق می گردد که تنها امکان ارسال پیامک های انبوه به مخاطبان را دارند. به عبارتی امکان ارسال و تبادل نظرات کاربران به شما وجود ندارد. به خط پیامکی عمومی خط اشتراکی نیز میگویند.

خطوط اشتراکی همزمان به چندین کاربر مختلف اختصاص یافته و بطور اشتراکی توسط چندین کاربر و همزمان مورد استفاده قرار می گیرد. علت اینکه در خطوط اشتراکی امکان ارسال نظرات کاربران وجود ندارد نیز همین موضوع اشتراکی بودن آنها میان چندین کاربر مختلف است. بنابراین اگر می خواهید از طریق پنل اس ام اس خود تنها اقدام به ارسال پیامک های انبوه برای اطلاع رسانی و تبلیغات استفاده کنید می توانید از خطوط پیامکی عمومی استفاده کنید. خطوط عمومی با پیش شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۰۲۱ و ۰۲۶ ارائه می شوند.

از طرف دیگر خطوط اختصاصی امکان ارسال پیامک های انبوه و دریافت پیام از طرف مخاطبان را برای شما فراهم می نماید. این خطوط بطور اختصاصی مورد استفاده قرار گرفته و در واقع شما این خطوط را خریداری می کنید. پیش شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۹۰۰۰ و ۰۲۱ جزو خطوط اختصاصی محسوب می شوند. در خطوط اختصاصی با توجه به اینکه اپراتورهای مختلفی اقدام به واگذاری می نمایند ممکن است تفاوت در هزینه و تعرفه های آنها دیده شود.

سوالی که برای اغلب افراد وجود دارد این است که کدام یک ازخطوط پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی مناسب تر است. در ادامه به بررسی انواع خطوط پیامکی، مزیت ها و معایب آنها خواهیم پرداخت.

 

خطوط پیامکی ۲۰۰۰

این خطوط جزو قدیمی ترین خطوط ارسال پیامک انبوه هستند که اغلب سازمانها و ارگانهای دولتی از آن برای اطلاع رسانی و تبلیغات استفاده می کنند. این خطوط از سرعت ارسال پیامک بالایی برخوردار بوده و تعرفه های مقرون به صرفه دارد. قابلیت انتخاب خط دلخواه پس از خرید سرشماره و دریافت گزارشات مربوط به ارسال پیامک از دیگر مزیت های این سرشماره است.

 

خطوط پیامکی ۳۰۰۰

این خطوط نیز جزو خطوط قدیمی بوده و ارگانها و سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی از آن استفاده می کنند. در این خطوط امکان انتخاب ۴ رقم اول بعد از سرشماره ۳۰۰۰ وجود نداشته و در خطوط ۸ رقمی آن محدودیت وجود دارد. هزینه بالای تهیه خطوط جزو معایب آن بوده ولیکن در خطوط ۱۰ رقمی به بالا می توان هزینه های مقرون به صرفه را مشاهده نمود.

 

خطوط پیامکی ۵۰۰۰

از دیگر خطوط پر سرعت و مقرون به صرفه محسوب می شود. در سرشماره ۵۰۰۰ تا چهار رقم بعدی که ۱۰۰۰ باشد امکان انتخاب وجود ندارد. پس از آن امکان انتخاب شماره مورد نظر وجود خواهد داشت.

 

خطوط پیامکی ۰۲۱

مزیت مهم خط پیامکی ۰۲۱ امکان خرید خط اختصاصی به شماره ثابت محل کار و یا شرکت است. بنابراین صاحبان کسب و کار به راحتی میتوانند خط اختصاصی خود را داشته باشند و از طریق آن اقدام به ارسال پیامک کنند.

داشتن خطوط پیامکی برای هر کسب و کاری ضروری است. داشتن یک پنل اس ام اس و خط پیامکی اختصاصی و یا حتی عمومی می تواند تاثیر بسزایی در روند رشد کسب و کار شما داشته باشد. سات اس ام اس یکی از بهترین شرکتهای فعال در حوزه ارسال پیامک های انبوه است. با خرید پنل سات اس ام اس با تعرفه و هزینه مناسب می توانید انواع خطوط پیامکی عمومی و اختصاصی را انتخاب و سفارش دهید.  ارسال پیامک های انبوه از انواع خطوط پیامکی را با سامانه ارسال پیامک انبوه سات اس ام اس تجربه کنید.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه