انواع صفحه ورود سایت و اپلیکیشن

انواع صفحه ورود سایت و اپلیکیشن

انواع صفحه ورود سایت و اپلیکیشن

بیایید صادق باشیم: صفحه ورود به سیستم، چشمگیرترین یا پیشگامانه ترین بخش وب سایت شما خواهد بود. و از آنجایی که زمان زیادی را صرف طراحی بقیه سایت خود کرده اید، به راحتی نادیده گرفته می شود. من شما را سرزنش نمی کنم. هیچ کس یک برنامه وب را به دلیل صفحه ورود آن تحسین نمی کند.

اما، این بدان معنا نیست که باید نادیده گرفته شود. صفحه ورود به سیستم هنوز بخشی از تجربه کاربر است و به احساس کاربران در مورد وب سایت شما کمک می کند. یک تجربه ورود راحت کاربران را بدون اصطکاک وارد سایت شما می‌کند، اما طراحی ضعیف می‌تواند حتی قبل از ورود به سیستم، تأثیر بدی بگذارد. به همین دلیل است که صفحه ورود به‌خوبی طراحی شده بسیار مهم است.

به‌علاوه، هر وب‌سایت دروازه‌ای به یک صفحه ورود نیاز دارد، بنابراین ما به اندازه کافی دیده‌ایم که چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست. در این راهنما سات اس ام اس، سه روش از بهترین روش طراحی را همراه با نمونه‌های طراحی به اشتراک می‌گذاریم تا صفحه‌های ورود به سیستم شما بدون اصطکاک حفظ شوند.

1. سادگی را هدف بگیرید

البته، صفحه ورود شما به این دلیل نیست که کاربران به سایت شما می آیند. شما می خواهید که آنها در سریع ترین زمان ممکن از طریق آن حرکت کنند. بهترین راه برای اطمینان از این امر این است که همه چیز را تا حد امکان ساده نگه دارید.

به محض ورود به صفحه، باید فوراً برای کاربران مشخص شود که چه اطلاعاتی را برای ورود باید ارائه دهند و این اطلاعات را در کجا قرار دهند. در اکثر موارد، یک یا دو فیلد فرم و دکمه “ورود به سیستم” کافی است. همچنین می توانید فیلدهای ایمیل و رمز عبور خود را در صفحات جداگانه تقسیم کنید.

علاوه بر این، احتمالاً می خواهید پیوندی به صفحه ایجاد حساب برای کاربران جدیدی که به طور تصادفی در صفحه ورود به سیستم شما قرار می گیرند، و پیوند بازنشانی رمز عبور اضافه کنید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). به عنوان مثال، در اینجا صفحه ورود به سیستم Defy عملکرد محصولات است:

انواع صفحه ورود سایت و اپلیکیشن
انواع صفحه ورود سایت و اپلیکیشن

2. از برندسازی وب سایت استفاده کنید

صفحه ورود شما فقط وسیله ای برای ورود به وب سایت شما نیست. همچنین فرصتی برای دعوت مجدد کاربران است. به کاربرانی فکر کنید که پس از مدت‌ها دوری به وب‌سایت شما بازمی‌گردند یا کاربرانی که برای ماه‌ها وارد سیستم شده‌اند و بالاخره دوباره این صفحه را مشاهده می‌کنند. ما می خواهیم آنها احساس خوش آمد گویی کنند و مهمتر از آن، بدانند که واقعاً در جای درستی هستند.

بنابراین، نام تجاری وب سایت خود را به صفحه ورود خود حمل کنید. با گنجاندن رنگ‌های برند، از ظاهر عمومی خودداری کنید و مقداری میکروکپی دوستانه اضافه کنید. حتی می‌توانید یک به‌روزرسانی محصول یا مواد بازاریابی مانند صفحه ورود Calendly را اضافه کنید:

انواع صفحه ورود سایت و اپلیکیشن
انواع صفحه ورود سایت و اپلیکیشن

3. ایمیل بخواهید

نام‌های کاربری در گذشته استانداردی برای حساب‌های آنلاین بودند، اما دیگر اینطور نیست. برنامه‌ها و سرویس‌های وب مدتی است که به ایمیل‌ها تغییر می‌کنند، و توصیه می‌کنیم صفحه ورود شما نیز همین کار را انجام دهد.

دلیل اصلی این امر راحتی است. به خاطر سپردن ایمیل ها برای کاربران بسیار آسان تر است. بازدیدکنندگان از قبل برای ورود به سایت شما باید یک رمز عبور را به خاطر بسپارند، بنابراین در صورت امکان از به خاطر سپردن نام کاربری اضافی خودداری کنید. این را می توان در صفحه ورود آسانا در زیر مشاهده کرد. از طرف دیگر، به آنها اجازه دهید با یک شماره تلفن ثبت نام کنند.

انواع صفحه ورود سایت و اپلیکیشن
انواع صفحه ورود سایت و اپلیکیشن

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *