بازاریابی پیامکی

ارسال لینک در یک متن برای بازاریابی پیامکی در 3 مرحله

بازاریابی پیامکی در 3 مرحله

بازاریابی پیامکی امروزه جذاب ترین کانال برای ارتباط با مشتری است. کسب‌وکارهایی که از پیام‌های متنی به‌عنوان کانالی برای ارتباط با مشتری استفاده می‌کنند، مزایای شگفت‌انگیزی مانند بازگشت سرمایه ۷ برابری در مقایسه با سایر روش های بازاریابی دارند.

چگونه میتوان با بازاریابی پیامکی فروش ایجاد کرد؟ اغلب اوقات شما می خواهید افراد را با یک لینک در کمپین های تبلیغاتی پیامکی خود به پیشنهادات و تبلیغات خود پیوند دهید. پیوندهای پیامکی به مشتریان این امکان را می دهند که وب سایت شما را باز کنند، ایمیلی باز کنند یا تماس تلفنی برقرار کنند. این به شما امکان می دهد خط ارتباطی را باز کنید و رابطه یک به یک را با مشتری شروع کنید.

ارسال لینک در یک متن برای بازاریابی پیامکی در 3 مرحله

نحوه ارسال پیوند در یک پیام متنی

مرحله 1: از کوتاه کننده پیوند استفاده کنید

ابتدا، می خواهید یک URL با تمام پارامترهای UTM یا ردیابی خود ایجاد کنید (این کار بسیار طولانی می شود).

کوتاه کننده های لینک (همچنین به عنوان کوتاه کننده url شناخته می شوند) به دلایل زیادی ارزشمند هستند و همیشه باید تا حد امکان استفاده شوند.

دلایل اهمیت کوتاه کردن لینک در پیامک

  • محدودیت های کاراکتر (حداکثر 160 کاراکتر)
  • از نظر زیبایی شناسی بیشتر و به خاطر سپردن آسان اگر مشتری در لحظه خاصی که یک پیام بازاریابی پیامکی ارسال می کنید مشغول باشد، ممکن است پیام را فراموش کند، اما URL آسان برای به خاطر سپردن شما را فراموش نخواهد کرد.

مرحله 2: کمپین پیام متنی خود را بسازید

وقت آن است که شروع به ساخت کمپین پیام متنی خود کنید. شما باید یک پیام سفارشی ایجاد کنید که می خواهید با پیوند خود برای مخاطبان خود ارسال کنید (فراموش نکنید از کوتاه کننده URL استفاده کنید).

شما همچنین می توانید انتخاب کنید که کمپین پیامکی خود را فورا ارسال کنید یا آن را برنامه ریزی کنید! استفاده از زمان‌بندی به شما امکان می‌دهد پیام خود را با ارسال پیام متنی به مشتری بر اساس مکان و منطقه زمانی، حتی بیشتر شخصی کنید.

مرحله 3: آن را ارسال کنید و نتایج آن را دنبال کنید

نحوه ردیابی نرخ کلیک لینک (CTR)

نرخ کلیک (CTR) به عنوان تعداد کلیک هایی که کمپین شما دریافت می کند تقسیم بر تعداد کل ارسال ها تعریف می شود.

برای ردیابی نرخ کلیک لینک، باید مطمئن شوید که UTM یا پارامترهای ردیابی خود را با استفاده از مراحل بالا تعیین کرده اید.

پس از راه اندازی کمپین خود، می توانید از یک ابزار تجزیه و تحلیل برای مشاهده عملکرد استفاده کنید. گوگل آنالیتیکس ابزاری عالی است که می تواند تمام معیارهای لازم را در اختیار شما قرار دهد.

این 3 مرحله ساده را برای ارسال یک لینک در پیامک برای کمپین بازاریابی پیامکی خود دنبال کنید و نتایج فوق العاده آن را مشاهده کنید.

چرا باید هایپرلینک ها را در پیام متنی خود قرار دهید؟

کل عملکرد کمپین خود را آنالیز کنید
ارائه پیشنهادات ویژه به مشتریان
ترافیک را به سمت پیشنهاد خود هدایت کنید
توجه بیشتری به تبلیغات خود داشته باشید
و در نهایت شما رزرو و فروش بیشتری خواهید داشت

این 3 مرحله ساده را برای ارسال یک لینک در پیامک برای کمپین بازاریابی پیامکی خود دنبال کنید و نتایج فوق العاده آن را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *