تبلیغات گوگل چیست؟

Google Ads (که قبلاً Google AdWords نامیده می شد) یک پلت فرم تبلیغات آنلاین است که توسط Google توسعه یافته است، که در آن تبلیغ کنندگان برای نمایش تبلیغات کوتاه، پیشنهادات خدمات، لیست محصولات یا ویدیوها به کاربران وب پیشنهاد می دهند. می‌تواند هم در نتایج موتورهای جستجو مانند Google Search (شبکه جستجوی Google) و هم در وب‌سایت‌ها، برنامه‌های تلفن همراه و ویدیوهای غیرجستجو (شبکه نمایش Google) قرار دهد. خدمات تحت یک مدل قیمت گذاری پرداخت به ازای کلیک (PPC) ارائه می شود.

تبلیغات گوگل چیست؟

Google Ads نام جدیدی برای طیف وسیعی از قابلیت‌های تبلیغاتی Google است. این سرویس‌ها برای کمک به کسب‌وکارها و بازاریابان طراحی شده‌اند که با میلیاردها نفری که پاسخ‌ها را در جستجو پیدا می‌کنند، ویدیوها را در YouTube تماشا می‌کنند، مکان‌های جدید را در Google Maps کاوش می‌کنند، برنامه‌ها را در Google Play پیدا می‌کنند، محتوا را در سرتاسر وب مرور می‌کنند، و موارد دیگر طراحی شده‌اند.

نام تجاری و راه حل جدید Google Ads به مشاغل در هر اندازه کمک می کند تا راه حل های مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنند و ارائه تبلیغات ارزشمند و قابل اعتماد را برای آنها آسان تر می کند و بهترین تجربیات را برای مشتریان فعلی و بالقوه ارائه می دهد.

سیستم Google Ads تا حدی بر اساس کوکی ها و تا حدی بر اساس کلمات کلیدی تعیین شده است. گوگل از این ویژگی ها برای قرار دادن کپی تبلیغاتی در صفحاتی استفاده می کند که فکر می کنند ممکن است مرتبط باشند. زمانی که کاربران مرور خود را برای کلیک بر روی نسخه تبلیغاتی تغییر می دهند، تبلیغ کنندگان هزینه می پردازند. تبلیغات را می توان به صورت محلی، ملی یا بین المللی اجرا کرد. تبلیغات متنی Google شبیه چیزی است که میانگین نتایج جستجو در گوگل به نظر می رسد.

در ماه مه 2016، گوگل تبلیغات متنی گسترده را اعلام کرد که به 23 درصد متن بیشتر اجازه می دهد.خواه تبلیغ کننده طولانی مدت گوگل باشید یا برای اولین بار تبلیغات آنلاین را امتحان کنید، Google Ads یک پیشنهاد جدید و مهیج با گزینه های معنی دار برای انواع مشاغل است. راه اندازی کمپین و استفاده از فناوری Google برای دستیابی به اهداف تجاری خود هرگز آسان تر و سریع تر نبوده است.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *