توصیه های راه اندازی وبسایت

توصیه های راه اندازی وبسایت

توصیه های راه اندازی وبسایت

چه به دنبال توصیه های غذاخوری، سفارش مواد غذایی، خواندن وبلاگ مورد علاقه خود یا خرید هدایای تعطیلات باشید، اینترنت اولین جایی است که برای کسب اطلاعات و راحتی به آن مراجعه می کنیم. طبیعتاً، بهترین شرکت‌ها در موقعیتی قرار دارند که توجه مشتریان بالقوه را قبل از اینکه با یک وب‌سایت حرفه‌ای و بدون درز از درب عبور کنند، جلب کنند.

صحبت در مورد داشتن یک وب سایت آسان است، اما اگر صاحب یک کسب و کار کوچک یا یک کارآفرین تازه کار هستید، سخت است بدانید که از کجا شروع کنید. خوشبختانه، سات اس ام اس فرآیند کدنویسی یک وب سایت را به چند مرحله ساده تقسیم کرده ایم.

توصیه های راه اندازی وبسایت

سوالات متداول در مورد کدنویسی یک وب سایت

1. کدنویسی یک وب سایت چقدر طول می کشد؟

پاسخ: بستگی به پیچیدگی وب سایت شما دارد. برای مثال، راه‌اندازی یک صفحه اصلی با آدرس کسب‌وکار، اطلاعات تماس و پیوندهایی به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی بسیار کمتر از زمان ساخت یک پورتال سفارش آنلاین است که اطلاعات حمل و نقل کاربران را جمع‌آوری می‌کند و پرداخت‌ها را پردازش می‌کند.

با این حال، صرفاً به این دلیل که در ابتدا در زمان صرفه جویی می کنید به این معنی نیست که ویژگی های پیشرفته تر ارزشی ندارند. بستگی به کسب و کار شما دارد. اگر فقط سعی می‌کنید بازدیدکنندگان را به فروشگاه خود برسانید، سفارش آنلاین معنی ندارد. با این اوصاف، ممکن است مشتریانی را از دست بدهید که ممکن است تمایلی به رانندگی به یک مکان فیزیکی نداشته باشند اما از طریق وب سایت شما خرید کنند. اگر پهنای باند برای ارسال اقلام به مشتریان خود ندارید، این دلیل خوبی برای ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک است.

2. آیا باید وب سایت خود را کدنویسی کنم؟

پاسخ ساده: خیر. در حالی که در اوایل ظهور اینترنت همه به صورت دستی سایت های خود را کدنویسی می کردند، اکنون بسیاری از وب سایت ها با سیستم مدیریت محتوا (CMS) ساخته می شوند. یک CMS نیاز به کدنویسی را با ارائه یک رابط بصری برای ساخت صفحات وب و ساختار سایت شما برطرف می کند. بسیاری از CMS ها قابلیت کشیدن و رها کردن را ارائه می دهند تا بتوانید به راحتی عناصر (مانند یک دکمه) را در جایی که می خواهید در صفحه قرار دهید.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *