نرم افزار های ریکاوری پیامک

معرفی نرم افزار های ریکاوری پیامک

معرفی نرم افزار های ریکاوری پیامک

 MobiKin Doctor

نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات حذف شده و از دست رفته از انواع گوشی ها و دستگاه های اندرویدی می باشد. عکس ها، فیلم ها، فایل های موسیقی، اسناد، فهرست مخاطبین، پیام ها، گزارشات تماس و … را می توانید به راحتی و از طریق نصب این نرم افزار بر روی سیستم خود بازیابی کنید. مهم نیست که کدام نوع فایل را به طور تصادفی از دست داده اید، این نرم افزار با پشتیبانی از تمام نسخه های سیستم عامل اندروید، قادر به اسکن و شناسایی داده های از دست رفته از انواع دستگاه های اندرویدی و بازیابی سریع آن ها می باشد.

معرفی نرم افزار های ریکاوری پیامک

FonePaw Android Recovery

یک نرم افزار قدرتمند جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات و فایل های حذف شده از دستگاه های اندرویدی است. این نرم افزار با یک رابط کاربری یوزر فرندلی و دوست داشتنی ، شما را قادر می سازد در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به بازگردانی داده های حذف شده از اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی کنید. آیا شما هم به تازگی به طور تصادفی بخشی از اطلاعات دستگاه اندرویدی خود را از دست داده اید؟ نگران نباشید ! زیرا FonePaw Android Data Recovery با پشتیبانی از اکثر دستگاه ها و نسخه های جدید اندروید ، می تواند ضمن اسکن دقیق حافظه دستگاه های شما ، انواع داده های حذف شده از دستگاه هایتان را بازگردانی کند.

coolmuster android sms + contacts recovery

دوست دارید پیامکهای قدیمی یا مخاطبان قبلی گوشی خود را بازیابی کنید؟ دنبال چیز دیگری نباشید؛ نرم افزار Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery این کار را به خوبی انجام میدهد. این برنامه به سادگی امکان بازیابی پیامکها و مخاطبین حذف شده موبایل را در اختیار شما قرار میدهد. مخاطبین گوشی و پیامکها دو عنصر حیاتی هر گوشی اندرویدی است ولی به دلایل مختلفی ممکن است مخاطبین یا پیامکهای خود را از دست بدهید.

DR.‎ FONE’S

یکی از مهم ترین قابلیت های به کاربرده شده توسط توسعه دهنده که تاکنون در دیگر نرم افزار های مشابه دیده نشده است سیستم هوشمند بازگردانی پیام های کوتاه و مخاطبین حذف شده می باشد که در شرایط مختلف بسیار کاربردی است. از هر نوع فایل ویدئویی، صوتی، زیپ و … طیف گسترده ای از فرمت ها تحت پشتیبان بوده که دکتر فون را به یکی از پر مخاطب ترین و حرفه ای ترین برنامه های ریکاوری تبدیل نموده است. 

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *