دلایل استفاده از افزونه تایید هویت و ورود با شماره موبایل

معرفی 3 افزونه تأیید هویت و شماره موبایل

دلایل استفاده از افزونه تایید هویت و ورود با شماره موبایل

بسیاری از کسب و کارها برای ارائه خدمات یا فروش محصولات خود نیاز به اطلاعات مشتری دارند. همچنین باید مطمئن شوند که فرد خریدار یا کاربری که در حال ارائه خدمات به او هستند، واقعاً وجود خارجی دارد. ربات‌ها و کاربران فیک می‌توانند مشکلات زیادی را برای سایت‌ها ایجاد کنند.بنابراین افزونه تأیید هویت و شماره موبایل با ارسال پیامک یا ورود به سایت از طریق شماره همراه می‌تواند یک راهکار عالی برای جلوگیری از این قبیل مشکلات باشد.

در این مقاله قصد داریم بهترین افزونه تأیید هویت و شماره موبایل که به راحتی به پنل اس ام اس متصل می‌شوند را معرفی کنیم.

دلایل استفاده از افزونه تایید هویت و ورود با شماره موبایل
دلایل استفاده از افزونه تایید هویت و ورود با شماره موبایل

افزونه دیجیتس؛ افزونه وردپرسی ورود با شماره موبایل

افزونه دیجیتس بهترین افزونه وردپرسی برای ثبت نام یا ورود و عضویت با شماره موبایل است. این افزونه که کاملا فارسی سازی شده، نیازی به کد نویسی ندارد، قابل سفارشی سازی است و هیچ محدودیتی در ارسال پیامک ندارد. مهم‌ترین ویژگی این افزونه، سازگاری کامل با سامانه‌های پیامک ایرانی از جمله سامانه پیامکی سات اس ام اس است. شما می‌توانید برای تهیه رایگان این افزونه به صفحه وب سرویس سات اس ام اس مراجعه کنید. از مهم ترین ویژگی های این افزونه میتوان به سفارشی سازی بخش های مختلف افزونه، اعمال محدودیت ورود کاربر اسپم به سایت، ورود به سایت از طریق شماره موبایل و … اشاره کرد.

 

افزونه پیامکی گرویتی فرم، تأیید شماره موبایل کاربر قبل از ثبت فرم

با استفاده از این افزونه کاربران قبل از پر کردن فرم‌هایی مانند فرم خرید یا ثبت سفارش و ثبت نام، باید شماره موبایل خود را وارد کنند و سپس کد ارسال شده به موبایل خود را وارد نمایند. به این ترتیب می‌توان شماره موبایل کاربران را تأیید کرد و از ورود کاربران اسپم جلوگیری نمود. شما می‌توانید برای تهیه رایگان این افزونه به صفحه وب سرویس سات اس ام اس مراجعه کنید. از قابلیت های مهم این افزونه میتوان ارسال پیامک نامحدود به کاربر نام برد .

 

ماژول تأیید شماره موبایل WHMCS

دلیل اهمیت این افزونه این است که با توجه به مشکلات سرقت اطلاعات و کارت‌های بانکی و خرید توسط کارتهای دزدیده شده، برای اینکه صاحبان سایت‌ها دچار مشکل نشوند باید حتماً شماره موبایل تأیید شده کاربر را داشته باشند. شما می‌توانید از طریق ارسال پیامک خدماتی بدون هیچ محدودیتی رمز عبور یک بار مصرف را به شماره تلفن‌های وارد شده در سایت وارد کنید تا کاربران بتوانند با تأیید موبایل خود وارد سایت شده و اقدام به خرید یا ثبت سفارش نمایند. شما نیز می‌توانید برای تهیه رایگان این افزونه به صفحه وب سرویس سات اس ام اس مراجعه کنید.

 

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *