Google Invisible reC APTCHA چیست؟

Google Invisible reCAPTCHA چیست؟

در حالی که روند وب همیشه در حال تغییر است، یک چیز مطمئن است: همیشه هرزنامه وجود خواهد داشت. کارشناسان امنیتی طی سال‌ها روش‌های مختلفی را برای کنترل و حذف هرزنامه‌ها، به ویژه CAPTCHA، مورد بررسی قرار داده‌اند.

CAPTCHA برنامه ای است که برای تمایز بین انسان و ربات طراحی شده است. CAPTCHA مخفف “آزمون تورینگ عمومی کاملاً خودکار برای تشخیص رایانه ها و انسان ها از یکدیگر است.” این برنامه ها با شناسایی ترافیک ربات ها از حملات مخرب جلوگیری می کنند و اطلاعات مشتریان شما را ایمن نگه می دارند.

در این پست، در مورد اینکه چرا باید از Google Invisible reCAPTCHA برای ایمن سازی وب سایت وردپرس خود استفاده کنید و چگونه آن را با صفحات خود ادغام کنید، بحث خواهیم کرد.

Google Invisible reCAPTCHA چیست؟

ReCAPTCHA نامرئی یک سرویس Google CAPTCHA است که ترافیک هرزنامه را بدون ورودی اضافی از بازدیدکنندگان شناسایی می کند. این فناوری از تکنیک های یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل ریسک برای تجزیه و تحلیل رفتار مرور وب استفاده می کند. به همین دلیل، بازدیدکنندگان تنها در صورتی نیاز به حل مشکل CAPTCHA دارند که الگوهای مرور آنها مشکوک به نظر برسد.

برای درک اینکه چه چیزی Invisible reCAPTCHA را متمایز می کند، بیایید به آنچه منجر به این فناوری شد نگاهی بیاندازیم.

اولین CAPTCHA در سال 1997 معرفی شد. با این حال، تکرارهای اولیه CAPTCHA نتوانستند با تکامل تکنولوژی مدرن همگام شوند. مشکل استفاده هم داشتند. در حالی که ربات‌ها یاد می‌گرفتند که به سادگی CAPTCHA را دور بزنند، برنامه پیچیده‌تر شد تا از آلوده کردن وب‌سایت‌ها و خرابی سرورها جلوگیری کند. این پیچیدگی باعث شد که انسان‌های واقعی گذراندن آزمایش‌هایی مانند این را با مشکل مواجه کنند:

reCAPTCHA نامرئی
reCAPTCHA نامرئی

چرا از Google Invisible reCAPTCHA در وردپرس استفاده کنیم؟

با رشد سریع جامعه وردپرس، وب سایت های وردپرس به یکی از جذاب ترین اهداف برای مجرمان سایبری و هرزنامه تبدیل شده اند. صاحبان وب‌سایت‌های وردپرس با تهدیدات امنیتی بسیاری از جمله نظرات هرزنامه، ثبت‌نام‌های جعلی و تلاش‌های بی‌رحمانه برای ورود به سیستم مواجه هستند.

گوگل گزارش داد که 84 درصد از شرکت ها شاهد افزایش حملات ربات در سال گذشته بوده اند. این تحقیق همچنین نشان داد که 71 درصد از سازمان ها شاهد افزایش حملات موفق بوده اند، در حالی که 65 درصد حملات مکرر و از دست دادن درآمد بیشتری را تجربه کرده اند.

وب‌سایت‌های وردپرس اغلب مورد هدف قرار می‌گیرند، زیرا آسیب‌پذیری‌های امنیتی پس از وصله‌گذاری عمومی می‌شوند، که نرم‌افزار قدیمی وردپرس را مستعد می‌کند. همچنین، هکرها تصور می کنند که بسیاری از کاربران وردپرس بی تجربه هستند و اقدامات احتیاطی لازم را انجام نمی دهند.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *