رضایت مشتری

با یک پیام تشکر، مشتری رو به خرید دوباره دعوت کن

با یک پیام تشکر، مشتری رو به خرید دوباره دعوت کن

مشتری مداری از یکی از اصول مهم در بازاریابی محسوب میشود. بنابراین پایبندی به اصول مشتری مداری میتواند نقش عمیقی در ذهن مخاطب داشته باشد تا در خرید های بعدی به شما مراجعه کند و یا حتی برند شما را به افراد دیگر معرفی کنند. یکی از راه های بسیار مفیدی که در جذب مشتری میتوان انجام داد ارسال پیام تشکر بعد از هربار خرید میباشد. با این کار خاطره خوبی از برندتان در ذهن مشتری باقی میماند و حس خوبی را از برندتان القا میکند.

با یک پیام تشکر، مشتری رو به خرید دوباره دعوت کن

پیام تشکر بعد از هر بار خرید، بهترین راه وفادار کردن او به برند

ارسال پیام تشکر از مشتری راهی فوق‌العاده برای ایجاد احساس قدردانی و رضایت در آن‌ها بعد از خرید است. با این کار به مشتری‌ها نشان می‌دهید که وجودشان ارزشمند است. همچنین دریافت چنین پیامکی تجربه مثبتی برای مخاطبان ایجاد می‌کند. هنگامی که مشتریان قبل و بعد از خرید، تجربه‌های خوبی از ارتباط با کسب‌وکارتان داشته باشند به شما وفادار خواهند ماند، و از برندتان به خوبی یاد میکنند. برای انجام چنین کاری فقط کافی است سامانه پیامکی سات اس ام اس خریداری نمایید و بعد از خرید مشتری یک پیامک برای مشتری ارسال کنید و از مشتری تشکر کنید.

با شخصی سازی پیام احساس مثبت در مشتری ایجاد کنید

درگیر ساختن احساسات مشتریان تاثیر مستقیم و ویژه ای بر روند وفادار سازی آن دارد به طوری که میتوان گفت بیش از 90 درصد مشتریان با استفاده از این تکنیک احساس رضایت از برند شما میکنند. با کمی تحقیق در مورد مشتریان، می‌توانید از طریق آن به مشتریانتان پیامک ارسال کنید. مثلا با دانستن روز تولد مشتری، در روز تولدشان به آن ها تبریک بگویید.

چگونگی نوشتن پیام قدردانی اهمیت بسیار زیادی دارد. بعضی از افراد آنقدر از پیام‌های تبلیغاتی بی‌کیفیت خسته شده‌اند که دیگر هیچ اعتمادی به پیام‌های ارسال‌شده از طرف کسب‌وکارها ندارند. آن‌ها ممکن است دریافت چنین پیام‌هایی را در تلفن همراهشان مسدود کرده باشند.

متن تشکر از مشتری را کوتاه و موثر بنویسید

سعی کنید پیامتان را در قالب تشکر به کوتاهی و به موثر ترین روش بیان کنید. با زیاد شدن پیامک های تبلیغاتی بی کیفیت و تکراری سعی کنید تعادل خوبی بین حرفه‌ای بودن و صمیمیت در پیامتان ایجاد کنید. یعنی پیام تشکر نه باید آنقدر جدی باشد که به مخاطب احساس ناخوشایندی دست دهد و نه آنقدر صمیمی و غیرحرفه‌ای باشد که وجهه برندتان را خراب کند.

راه های ارتباطی خود را فراموش نکنید

در هر پیامکی برای اینکه مشتری شما را از میان انبوهی از پیام های مختلف تبلیغاتی بشناسد نیاز است تا راه های ارتباطی مثل لینک وبسایت، پیج اینستاگرام و . . . را قرار دهید تا ارتباط دو سویه داشته باشید.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *