فقط با یک پیامک همایش های بزرگ برگزار کن!

فقط با یک پیامک همایش های بزرگ برگزار کن!

یوقتی بخواهید یک همایش یا سمینار یا یک وبیناری برای مجموعه خود برگزار کنید، در اولین قدم به دنبال راه هایی برای تبلیغات خواهید بود. روش های زیاد و مختلفی برای تبلیغات مانند بروشور، بنر و… وچود دارد. ولی باید به شما بگویم که یکی از کارآمدترین و به صرفه ترین راه ها استفاده از  پنل پیامک اس ام اس می باشد. به این دلیل که شما میتوانید با صرف هزینه کمتر نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بازدهی بالاتری داشته باشید.

بازاریابی از طریق پیامک انبوه در سال 1401
فقط با یک پیامک همایش های بزرگ برگزار کن!

مرحله اول ثبت نام پنل پیامکی

قدم اول باید یکی از پنل پیامک سات اس ام اس را انتخاب و خریداری کرده و سپس اقدام به ارسال پیامک کنید. میتوان با خرید پنل مورد نظر به کاربران خود پیامک ارسال کنید.

 

مزایای ارسال اس ام اس دعوت به سمینار

ارسال پیامک هزینه و تعرفه مناسب‌تری دارد و از طرف دیگر بلافاصله به دست مشتری می‌رسد، یعنی مثلاٌ در ارسال انبوه پیامک شما نهایتاً تا 10 دقیقه به دست تعداد زیادی از مخاطبانتان می رسد و دیگر شما نگرانی بابت دیده شدن تبلیغات نخواهید داشت. در صورتی که مثلاً در تبلیغات سنتی شما نه تنها هزینۀ زیادی پرداخت می‌کنید بلکه از نتیجه تبلیغ یعنی اینکه واقعاٌ به دست همه مخاطبان می رسد یا توسط آن ها خوانده می‌شود مطلع نیستید و مسلما میزان اثرگذاری کمتری نسبت به پیامک دارد. همچنین با ارسال پیامک انبوه میتوان کاربران بیشتری را از رویداد خود مطلع کرده و در نهایت بازخورد بیشتری جذب کنید.

البته مزایای ارسال اس ام اس دعوت به سمینار به این معنا نیست که باید بیخیال دیگر روش‌های تبلیغاتی شوید، بلکه شما باید از مجموعۀ ابزارها استفاده کنید و با توجه به قابلیت‌هایی که پنل در اختیارتان قرار داده، حساب ویژه‌ای روی ارسال اس ام اس تبلیغاتی باز کنید.

 

نمونه متن برای پیامک دعوت به سمینار

ورکشاپ حضوری و رایگان آموزش صفر تا صد عکاسی با موبایل / یزد / ارسال

 

همایش کارآفرینان برتر استان یزد / مکان هتل داد/

 

وبینار اشنایی با امنیت اینستاگرام  / لینک اسکای روم/ زمان دوشنبه ساعت 21

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *