چگونه مشترکین پیامک بیشتری به دست آوریم

چگونه مشترکین پیامک بیشتری به دست آوریم

چگونه مشترکین پیامک بیشتری به دست آوریم

بازاریابی پیامکی به عنوان یکی از سریع‌ترین و مؤثرترین کانال‌های بازاریابی امروزی شناخته شده است. نود و هشت درصد از تمام پیام‌های متنی باز و خوانده می‌شوند و کمپین‌های بازاریابی پیامکی دارای میانگین نرخ تبدیل چشمگیر ۱۴ درصدی هستند.با این حال، هیچ روش بازاریابی با جادو اتفاق نمی افتد. قبل از اینکه بتوانید از مزایای کامل بازاریابی پیامکی بهره مند شوید، باید فهرستی از مشترکین پیامک خود را بسازید. مشتریانی که صریحاً با دریافت پیام های متنی شما موافقت کرده اند.این رضایت صریح کلیدی است اما مشتریان را ملزم می‌کند تا اقدامات بیشتری را برای اشتراک انجام دهند. خوشبختانه، راهبردهای عملی زیادی برای جذب و حفظ مشترکین پیام کوتاه وجود دارد.برای راه اندازی کمپین پیامکی خود به کمک نیاز دارید؟ راهنمای کامل بازاریابی پیامکی ما را بررسی کنید.

چگونه مشترکین پیامک بیشتری به دست آوریم

1. مطمئن شوید که مشترکین به درستی شرکت می کنند

برای اینکه بازاریابی پیامکی کار کند، مشترکین باید راه درست را انتخاب کنند. با ارسال یک متن نامربوط یا ناخواسته برای یک مشترک، خطر خاموش کردن آنها را برای همیشه در برند خود دارید. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک فروشگاه مبلمان دارید و به طور تصادفی متن “هی، مامان، این مبل ها مخصوص کودکان هستند” را برای یک مرد 30 ساله مجرد ارسال کردید. به احتمال زیاد، فروشگاه شما برای خرید بعدی او مهم نخواهد بود.

انتخاب مناسب، تضمین می کند که مشترکین واقعاً می خواهند پیام های شما را دریافت کنند و عصبانی نخواهند شد یا اشتراک را لغو نمی کنند. نرخ باز شدن بالا همچنین به قابلیت تحویل شما در آینده کمک می کند. برای حفظ انطباق، باید “رضایت کتبی صریح” را برای مشترکین پیامکی ارسال کنید. این بدان معناست که جزئیات برنامه شما باید در انتخاب شرکت وجود داشته باشد و مشترکین به شما اجازه صریح ارسال پیامک به آنها را داده اند.

با اطمینان از اینکه افرادی که پیام شما را دریافت می کنند واقعاً به محصول شما علاقه مند هستند، فروش عالی خواهید داشت. این ویژگی انتخاب کردن، دقیقاً همان چیزی است که بازاریابی پیامکی را بسیار مؤثر می کند.

2. یک انگیزه مقاومت ناپذیر برای پیوستن به لیست پیامک خود ارائه دهید

چگونه مشتریان را متقاعد می کنید که لیست مشترکین پیامک خود را انتخاب کرده و رشد دهند؟ به آنها پیشنهادی بدهید که نمی توانند رد کنند!در یک مطالعه، شرکت هایی که مشوقی ارائه کردند، لیست بازاریابی پیامکی خود را 520 درصد سریعتر افزایش دادند.

یک محصول رایگان یا تخفیف در یک خدمات را امتحان کنید. فرض کنید کسب و کار شما یک فروشگاه لوازم خانگی است. میتوانید یک دستگاه رایگان برای ثبت نام در پیام ها ارائه دهید. اگر یک آرایشگر هستید، سعی کنید یک مدل کوتاه رایگان یا 25٪ تخفیف برای خدمات رنگ ارائه دهید.

3. شماره موبایل مشتریان خود را در دفتر فروشگاه خود ضبط کنید

یکی دیگر از راه‌های افزایش لیست مشتریان پیامک در حالی که همچنان مطابق با آن هستید، گرفتن شماره تلفن همراه در دفتر یا فروشگاه شما است. این تاکتیک را با انگیزه ای برای جذب مشترکین بیشتر همراه کنید.

4. سیستم پیامکی خود را در وب سایت خود تبلیغ کنید

فراموش نکنید که لیست اشتراک پیامک خود را در وب سایت خود تبلیغ کنید. از بنرهای تصویری و فرم های بازشو برای جذب بازدیدکنندگان و نشان دادن ارزش ثبت نام به آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید تخفیف‌های انحصاری و کدهای کوپنی را که برای آنها ارسال می‌کنید، یا محصول یا خدمات رایگانی را که برای ثبت‌نام دریافت می‌کنند، برجسته کنید.

 

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *