Django چیست و چرا باید آن را در سال 2022 بیاموزید؟

Django چیست و چرا باید آن را بیاموزید؟

Django چیست؟

جنگو یک چارچوب وب برای پایتون است که به شما امکان می دهد وب سایت های پیچیده را به راحتی ایجاد کنید. این یک چارچوب واقعاً محبوب در صنعت فناوری است زیرا استفاده از آن آسان است و در وقت شما صرفه جویی می کند. جنگو یک چارچوب وب برای کمال گرایان با ضرب الاجل است. این یک چارچوب وب پایتون سطح بالا است که توسعه سریع و طراحی تمیز و عملی را تشویق می کند. این رایگان و متن باز است.

اگر برنامه شخصی خود را می‌سازید، فریم ورک جنگو راه بسیار خوبی است، زیرا یک چارچوب وب است که بسیاری از موارد رایجی را که قبلاً به آن‌ها نیاز دارید، در خود دارد، به این معنی که لازم نیست خودتان آن را کدنویسی کنید. این بدان معنی است که می توانید یک برنامه سریعتر بسازید. این توسط یک توسعه دهنده وب در جامعه پایتون به نام های آدریان هولواتی و سایمون ویلیسون ایجاد شده است.

Django چیست و چرا باید آن را در سال 2022 بیاموزید؟

جنگو چگونه کار می کند؟

جنگو از الگوی معماری مدل-نما (MVT) پیروی می کند. جنگو در سال 2005 ایجاد شد و توسط بنیاد نرم افزار جنگو نگهداری می شود. این توسط جامعه پایتون پشتیبانی می شود و توسط رسانه های مختلف خبری و رسانه ای استفاده می شود. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک برنامه وب را از ابتدا بسازید، چند گزینه وجود دارد. شما می توانید Ruby on Rails را یاد بگیرید یا می توانید جنگو را یاد بگیرید. جنگو یک انتخاب محبوب برای افرادی است که می خواهند به سرعت یک برنامه بسازند. برای یادگیری آسان و حتی نگهداری آسان تر ساخته شده است.

فقط موضوع انتخاب چارچوبی است که با آن آشنا هستید و استفاده از آن راحت است. لازم نیست هر بار که یک محصول جدید می سازید، چرخ را دوباره اختراع کنید. جنگو از احراز هویت کاربر، مدیریت محتوا و نقشه های سایت مراقبت می کند. جنگو یک چارچوب وب است که به شما کمک می کند تا برنامه های وب را راحت تر بسازید. اینستاگرام و پینترست از آن استفاده می کنند.

چرا جنگو یاد بگیریم؟

Django یک ابزار عالی است که به شما امکان می دهد بدون تنظیمات زیاد، مستقیماً به داخل بپرید. این به یکی از محبوب ترین فریم ورک ها در جهان تبدیل شده است زیرا نصب آن بسیار آسان است و توسعه را بسیار سریع می کند. شما می توانید یک وب سایت را به جای چند ماه در چند ساعت ایجاد کنید.

جنگو به گونه ای ساخته شده است که یک فریم ورک برنامه تک صفحه ای باشد و پایگاه داده اگنوستیک است، به این معنی که می توانید از هر پایگاه داده ای که می خواهید استفاده کنید. جنگو یک چارچوب وب پایتون است که به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت برنامه‌های وب بسازید، بدون اینکه نگران بسیاری از چیزهایی باشید که با ساخت یک برنامه وب از ابتدا همراه است.

برای مثال، لازم نیست نگران جلسات یا پایگاه‌های داده باشید، زیرا فریم ورک از آن چیزها برای شما مراقبت می‌کند. یکی از ویژگی‌های اصلی جنگو، نگرش به باتری است، به این معنی که دارای ویژگی‌های زیادی است که توسعه وب‌سایت‌ها را بسیار آسان‌تر می‌کند. برای به دست آوردن قابلیت های زیاد، نیازی به نوشتن کدهای زیادی نخواهید داشت.

استفاده از چارچوب وب و خودکارسازی کارهای تکراری مهم است. با استفاده از چارچوب وب مانند جنگو و خودکار کردن کارهای تکراری مانند ایجاد انتقال پایگاه داده، می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. چارچوب وب جنگو توسعه برنامه های کاربردی وب یک صفحه ای و تعاملی را آسان می کند و همچنین ایجاد وب سایتی را که از چارچوب جنگو برای انجام کارهایی مانند احراز هویت کاربر، مدیریت محتوا و نقشه های سایت استفاده می کند، آسان می کند.

جنگو برای تمام سطوح مهارت عالی است

چارچوب وب Django برای مبتدیان عالی است زیرا در وقت شما صرفه جویی می کند و به خوبی توسط جامعه پشتیبانی می شود. همچنین برای توسعه دهندگان با تجربه تر عالی است زیرا دارای عملکردهای داخلی زیادی است و منبع باز است. بسیاری از آموزش ها و مستندات عالی به صورت آنلاین موجود است که یادگیری آن را آسان تر می کند. این یک انتخاب خوب برای پروژه های در مقیاس بزرگ است زیرا عملکردهای زیادی در آن تعبیه شده است. این یک فریمورک بسیار محبوب است و توسط بسیاری از وب سایت های با مشخصات بالا استفاده می شود. برنامه وب که با جنگو می سازید می تواند به همان اندازه که می خواهید ساده یا پیچیده باشد. شما می توانید با استفاده از ابزاری مانند Django Static Site Generator یک وبلاگ ساده بسازید یا می توانید یک پلتفرم تجارت الکترونیک سفارشی بسازید.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *