ارسال عکس با پیامک

ارسال عکس با پیامک امکان پذیر است؟

ارسال عکس با پیامک امکان پذیر است؟

امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام ارسال و اشتراک گذاری عکس یک فرایند ساده و پیش پا افتاده ای است و کمتر کسی سراغ ارسال تصویر با پیامک میرود. ولی در موارد زیادی همانطور که نیاز به اس ام اس به طور کامل رفع نشد ارسال عکس هم در مواردی ممکن است از طریق پیامک لازم و نیاز شود . بنابراین دانستن اینکه چگونه از طریق پیامک تصویر ارسال کنیم به اندازه خود لازم و ضروری است. در ادامه به اینکه چگونه میتوان از طریق پیامک تصویر ارسال کرد خواهیم پرداخت.

ارسال عکس با پیامک امکان پذیر است؟

ارسال عکس با پیامک امکان پذیر است؟

اولین سوالی که برای کاربر ممکن است پیش بیاید این است که اصلا امکان ارسال عکس وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ باید گفت بله؛ اما پیامکی که حاوی عکس باشد دیگر SMS نیست و درواقع تبدیل به یک پیام چند رسانه‌ای یا MMS می‌شود. پیام‌های چند رسانه‌ای، امکان ارسال عکس، صوت، مخاطبان و … را برای ما فراهم می‌کنند. برای مثال شما می‌توانید با خرید پنل پیامک، اقدام به ارسال پیام‌های صوتی کنید که به نوعی یک پیام چند رسانه‌ای محسوب می‌شوند.

دو نوع پیامک وجود دارد، SMS و MMS. پیام کوتاه مخفف “خدمات پیام کوتاه” است و عمدتاً برای درج متن است. MMS که مخفف “خدمات پیام چندرسانه ای” است، به طور خاص برای امکان انتقال رسانه های غنی مانند عکس ها و فیلم ها در دستگاه های تلفن همراه توسعه یافته است.هنگام ارسال عکس در یک پیام MMS، تصویر مستقیماً در متن ظاهر می شود.

سرویس MMS اولین چیزی است که برای ارسال عکس در پیامک به آن نیاز دارید. شما باید این سرویس را روی گوشی خود فعال کرده باشید. فرد دریافت کننده نیز باید این سرویس را دریافت کرده باشد. همراه اول و ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتورهای همراه اول کشور، هر دو قابلیت ارسال پیام چند رسانه‌ای را دارند.

حالا که با پیام چند رسانه‌ای و محدودیت‌های آن آشنا شده‌ای کافی است بعد از طی مراحل قبلی که شامل فعال سازی MMS و کاهش حجم تصاویر می‌شود، وارد نرم افزار پیام رسان گوشی خود شوید. فرقی نمی‌کند که گوشی شما اندرویدی یا iOS باشد. هنگامی وارد نرم افزار SMS خود می‌شوید، معمولاً در کنار بخش وارد کردن متن، گزینه‌ای برای الصاق تصاویر یا پیام صوتی وجود دارد. کافی است تا این گزینه را انتخاب کرده و سپس از گالری خود عکس مورد نظر را نشان دار کنید.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *