چرا کسب و کار کوچک شما به استراتژی گزارش دهی نیاز دارد؟

بازاریابی پیامکی برای کارآفرینان

بازاریابی پیامکی برای کارآفرینان

در دنیای مدرن و پرشتاب امروز، زمانی که مردم همیشه مشغول هستند، ارتباط برندها با آنها دشوارتر می شود. اما خبر خوب این است که تلفن های همراه آنها به ندرت از آنها دور است. به همین دلیل است که بازاریابی پیامکی روشی محبوب برای دسترسی به مشتریان است.

اکنون، به عنوان یک کارآفرین که این مطلب را می‌خواند، احتمالاً از خود می‌پرسید: «آیا بازاریابی پیامکی واقعاً هنوز هم مرتبط است؟» یا «آیا کمپین بازاریابی پیامکی ایده خوبی برای کسب و کار من است؟». ما هشت آمار بازاریابی پیامکی داریم که به همه این سوالات پاسخ می‌دهد و بینش‌های ارزشمندی را در مورد اینکه این ابزار تبلیغاتی می‌تواند برای کسب‌وکار شما معنی داشته باشد، ارائه می‌کند.

این لیست از آمار بازاریابی پیامکی را بررسی کنید و بدانید که هر کدام چه معنایی برای کسب و کار شما دارند.

بازاریابی پیامکی برای کارآفرینان
بازاریابی پیامکی برای کارآفرینان

بیش از 3.5 تریلیون پیامک تجاری در سال 2023 ارسال خواهد شد

بله، درست خواندید! بازاریابی پیامکی به این زودی ها به جایی نمی رسد. در مقابل، مطالعه Juniper Research نشان داد که بیش از 3.5 تریلیون پیامک بازاریابی پیامکی در سال 2023 ارسال خواهد شد که نسبت به 2.5 تریلیون پیامک در سال 2019 رشد قابل توجهی داشته است.

چه مفهومی داره؟ این بدان معناست که شرکت شما باید جزو مشاغلی باشد که تعداد پیامک های ارسال شده برای اهداف تبلیغاتی را برای مشتریان و مشتریان احتمالی افزایش دهد.

هزینه تبلیغات موبایلی در سال 2022 به 395.96 میلیارد دلار خواهد رسید

به نظر می رسد که دیگر هیچ رازی وجود ندارد که بازاریابی پیامکی ابزاری فوق العاده مفید برای تبلیغ محصولات/خدمات و دسترسی به مشتریان است. طبق آمار Statista، انتظار می‌رود هزینه‌های تبلیغات موبایلی در سال 2022 به 395.96 میلیارد دلار افزایش یابد و تا سال 2024 به 495 میلیارد دلار برسد. این ارقام حاکی از افزایش عظیم سرمایه‌گذاری در تبلیغات تلفن همراه است، با توجه به اینکه هزینه‌های تبلیغات جهانی موبایل در سال 2020 بالغ بر 276.21 میلیارد دلار بوده است(لازم به ذکر است این آمار و ارقام جهانی است).

75 درصد از مصرف کنندگان پیشنهادهای ویژه ارسال شده از طریق پیامک را می خواهند

مجله دیجیتال مارکتینگ دریافت که 75 درصد از مصرف‌کنندگان موافق هستند که می‌خواهند پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها و کوپن‌هایی را که برندها از طریق پیامک به آنها تحویل می‌دهند، ببینند. از آنجایی که پیامک ها برای موبایل مناسب و فوری هستند، این تضمین می کند که مشتریان معاملات سودمند را از دست ندهند.

چه مفهومی داره؟ واضح است که برای مصرف‌کنندگان، به‌روز ماندن در مورد برندهایی که برای پاداش دادن به وفاداری‌شان و جذب آنها به خرید از آنها از طریق پیامک، آسان‌تر است.

میانگین نرخ پاسخگویی پیامک ها 45 درصد است.

داده‌های گارتنر نشان می‌دهد که پیام‌های متنی نیز میانگین نرخ پاسخگویی ۴۵ درصدی دارند. این یک نرخ بزرگ در مقایسه با میانگین نرخ ایمیل تنها 6٪ است. در مقایسه با ایمیل‌ها، نه تنها دریافت و خواندن پیام‌های متنی آسان‌تر است، بلکه با کاربرانی که تلفن‌های خود را چندین بار در روز چک می‌کنند و از آنها استفاده می‌کنند، راحت‌تر عمل می‌کنند.

چه مفهومی داره؟ این بدان معناست که نه تنها مشتریان پیام‌های متنی را که برایشان ارسال می‌کنید بیشتر می‌بینند، بلکه احتمالاً با پاسخ به پیام‌های شما با برند شما ارتباط برقرار می‌کنند.

این آمار نشان می دهد که بازاریابی پیامکی یک ابزار بازاریابی عالی است که دسترسی گسترده تر و نرخ باز و پاسخ بهتر را نسبت به بسیاری از کانال های بازاریابی مرسوم دیگر امکان پذیر می کند. علاوه بر این، همچنین آشکار است که مزایای بازاریابی پیامکی برای بسیاری از شرکت‌ها آشکارتر می‌شود. به علاوه، اگرچه بسیاری از مردم به ایمیل دسترسی دارند، اما به سختی ایمیل های خود را به طور منظم و سریع مانند پیامک های پیامکی باز می کنند و می خوانند. بنابراین، پیامک باید نقش اساسی در استراتژی تلفن همراه کسب و کار شما داشته باشد.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *