بازاریابی پیامکی در تجارت الکترونیک

بازاریابی پیامکی در تجارت الکترونیک

یک فروشگاه اینترنتی با کیفیت بالا شروعی عالی برای موفقیت در کسب و کار آنلاین شماست. اما، شما نمی توانید فقط از مردم انتظار داشته باشید که از وب سایت شما بازدید کنند و فقط به این دلیل که منابع زیادی را در اختیار شما قرار داده اید، از شما خرید کنند. شما باید مردم را متقاعد کنید که این کار را با رویکردی جذاب، کارآمد و سریع در بازاریابی خود انجام دهند.

اینجاست که بازاریابی پیامکی می تواند به شما کمک کند.

بازاریابی پیامکی بهترین راز حفظ شده بازاریابان دیجیتال امروزی است. در حالی که برخی استدلال می کنند که در مقایسه با کانال های بازاریابی اخیر مرده و ناکارآمد است، داده ها خلاف این را نشان می دهد. آمارهای زیادی ثابت می کند که بازاریابی پیامکی در واقع در حال بازگشت است و مزایای بسیاری را برای مشاغل در هر اندازه ای به ارمغان می آورد.

بازاریابی پیامکی در تجارت الکترونیک

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دارایی های بازاریابی پیامکی و اینکه چرا به عنوان یک کانال ارتباطی که به جذب مشتریان به فروشگاه تجارت الکترونیک شما کمک می کند، کاملاً کار می کند، به خواندن زیر ادامه دهید!

چرا پیامک موفق است؟

اول از همه، بیایید بیشتر به مزایای بازاریابی پیامکی بپردازیم.

چرا کسب و کار شما باید به جای رسانه های اجتماعی، ایمیل یا سایر کانال های دیجیتال و محبوب تر، از پیام های متنی استفاده کند؟ خوب، این طور نیست که شما باید پیامک را به استراتژی های دیجیتال مختلف انتخاب کنید. این در مورد کسب و کار شما است که پیامک را نادیده نگرفته و آن را با سایر تلاش های بازاریابی دیجیتال خود ترکیب کنید. چرا؟ در اینجا چند دلیل قوی وجود دارد:

پیام شما را فوراً تحویل می دهد
در دنیای شلوغ امروزی، مصرف کنندگان انتظار دارند همه چیز سریع کار کند، از وب سایت ها گرفته تا کانال هایی که اطلاعات را از طریق آن ها دریافت می کنند. اینجاست که پیامک‌های پیام کوتاه می‌درخشند زیرا آنی هستند و پیام کسب‌وکار شما را در عرض چند ثانیه به همه مشتریان می‌رسانند.

نرخ باز شدن فوق العاده ای دارد
داده ها نشان می دهد که متون پیامکی دارای نرخ باز شدن خیره کننده 98٪ هستند که به طور قابل توجهی بالا است، به خصوص در مقایسه با نرخ باز شدن ایمیل تنها 30٪. این بدان معنی است که تقریباً تمام مشتریان بالقوه ای که می خواهید به فروشگاه تجارت الکترونیک خود جذب کنید، نه تنها متن های شما را دریافت می کنند بلکه باز می کنند.

واقعا خوانده می شود
خبر خوب این است که اکثر مشتریان بالقوه شما نه تنها پیام های متنی انبوه اس ام اس شما را دریافت می کنند و باز می کنند، بلکه 60 درصد آنها نیز پیام های شما را در عرض 1 تا 5 دقیقه پس از دریافت آنها می خوانند.

به کاربران دستگاه های تلفن همراه غیرهوشمند می رسد
یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد بازاریابی پیامکی، به ویژه در مقایسه با سایر کانال های بازاریابی، این واقعیت است که به شما کمک می کند شکاف بین تلاش های دیجیتال خود و آن دسته از مصرف کنندگانی را که هنوز بر موج تلفن هوشمند سوار نشده اند، پر کنید. داده ها نشان می دهد که 6378 کاربر فعال گوشی های هوشمند در سراسر جهان وجود دارد.

این یک تجربه فوق العاده برای مشتری ایجاد می کند
سهولت ارتباط، تحویل فوری پیام، عدم نیاز به اتصال به اینترنت، و بدون چالش نمایشی که مشتریان با آن مواجه هستند، همگی به ارائه یک تجربه فوق العاده برای مشتری کمک می کنند.

راه هایی که بازاریابی پیامکی به جذب مشتری در تجارت الکترونیک کمک می کند
اکنون می دانید که چرا پیامک یک کانال بازاریابی محبوب است، اما ممکن است تعجب کنید که آیا برای اهداف فروشگاه آنلاین شما در رابطه با جذب مشتریان بیشتر مناسب است یا خیر. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از پیام‌های متنی SMS برای متقاعد کردن افراد بیشتری برای تبدیل شدن به مشتریان خود استفاده کنید، از جمله:

مشتریان را به وب سایت خود جذب کنید
یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که پیامک می‌تواند به شما در جذب مشتریان جدید کمک کند، این است که به شما اجازه می‌دهد از آن به عنوان کانالی برای دعوت افراد به فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.

با ارسال پیامک به مشتریان بالقوه خود و دعوت از آنها برای بازدید از فروشگاه آنلاین خود (فراموش نکنید که لینک وب سایت خود را در پیام خود قرار دهید)، بازدیدکنندگانی را جذب خواهید کرد که می توانند به خرید مشتریان تبدیل شوند.

معاملات شخصی را به مشتریان بالقوه ارسال کنید
شاید مشتریان بالقوه شما محصولات شما را نمی خرند زیرا آنها را بسیار گران می دانند یا به سادگی نمی خواهند مقدار قابل توجهی از پول خود را برای محصول یا خدماتی که مطمئن نیستند از آنها خوششان می آید هدر دهند. با استفاده از پیامک برای ارسال معاملات شخصی به این افراد، ممکن است آنها را متقاعد کنید که پیشنهاد شما را امتحان کنند و از فروشگاه آنلاین خود خرید کنند.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *