بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی را شروع کنید

بازاریابی پیامکی می تواند فرصتی قابل توجه برای کسب و کار شما باشد. و با توجه به اینکه نرخ باز شدن متن‌ها 98 درصد است، در مقایسه با نرخ باز کردن ایمیل در حدود 20 تا 30 درصد، سؤال واقعی این است که چرا آن را امتحان نمی‌کنید؟

بازاریابی پیامکی را شروع کنید

 

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی یک روش بازاریابی است که شرکت‌ها می‌توانند از طریق پیام‌های متنی مبتنی بر مجوز، پیام‌های تبلیغاتی را به مشتریان برسانند.

کسب‌وکارهایی که می‌خواهند بازاریابی پیام متنی را شروع کنند، معمولاً از طریق یک ارائه‌دهنده شخص ثالث که از طریق وب مدیریت می‌شود، عمدتاً از طریق یک برنامه پرداخت ماهانه بر اساس حجم (برخی با قیمت پیام ثابت، برخی دیگر با بسته‌های اعتباری که در آن خرید می‌کنید، استفاده می‌کنند. مقدار زیادی).

هر طرح مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد. بیشتر مواردی را برای یک کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی ارائه می دهند که مشتریان شما می توانند از آنها برای ارسال پیامک و دریافت پیشنهاد ویژه استفاده کنند. برخی از آنها یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی را از طریق کانال های رایج مانند فیس بوک یا توییتر ارائه می دهند.

اگر به دنبال شروع بازاریابی پیامکی هستید، این راهنماها و منابع مقدماتی را بررسی کنید:

مزیت بازاریابی پیامکی

ما به این موضوع پرداختیم که بازاریابی پیامکی چیست، اما چرا باید آن را برای کسب و کار کوچک خود در نظر بگیرید؟ در اینجا 3 مزیتی وجود دارد که ممکن است شما را متقاعد کند.

1. بازاریابی پیام متنی مبتنی بر مجوز است

برای دسترسی به شماره تلفن همراه مشتریان برای بازاریابی در وهله اول، مشتریان باید انتخاب کرده باشند تا جزئیات خود را به شما بدهند. علاوه بر این، آنها باید به شما اجازه دهند تا با جزئیات بازاریابی یا تبلیغاتی با آنها تماس بگیرید.

این یک مزیت بزرگ برای کسب و کار شما است، به این معنی که رویکردهای بازاریابی پیام متنی شما مبتنی بر مجوز است و بنابراین به طور بالقوه برای مشتریان شما بسیار قابل قبول تر است. این یک تضاد با روش های سنتی است، که ممکن است ناخواسته و ناکارآمد باشد.

2. بازاریابی پیامکی کارآمد است

برخلاف بسیاری از بازاریابی محتوا این روزها (به خبرنامه های ایمیلی، نامه های فروش طولانی و پست های وبلاگ 1200-1800 کلمه ای فکر کنید)، بازاریابی پیامکی بسیار موثر است و پیام ها در اکثر موارد حداکثر به 160 کاراکتر محدود می شوند.

طول پیام کوتاه باعث می‌شود که بازاریابی پیام‌های متنی به‌جای محتوای گسترده‌تر، برای به‌روزرسانی‌های سریع، فروش، یادآوری‌های تبلیغاتی و پیام‌های بازاریابی دقیق مناسب باشد.

می‌توانید پیام‌های خود را حذف کنید و هنوز هم برای انجام کارهایی که واقعاً می‌خواهید انجام دهید، زمان دارید، به‌جای اینکه به رایانه‌تان بپردازید، محتوایی را که با دقت ساخته شده‌اند بسازید. محتوایی که واقعاً مطمئن نیستید کسی واقعاً به آن پاسخ دهد.

3. بازاریابی پیامکی انعطاف پذیر است

بیشتر خدمات بازاریابی پیام متنی گزینه‌های بسیار انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهند که به این معنی است که می‌توانید کمپین‌های بسیار خاص را طراحی و ارسال کنید، یا همان پیام عمومی را برای همه افراد فهرست خود ارسال کنید. این به شما بستگی دارد.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *