برتری های سات اس ام اس

برتری های سات اس ام اس

ارسال گروهی اس ام اس روشی است که جدیدا بسیار مرسوم شده است و بسیاری از افراد به دلایل مختلف برای اطلاع رسانی های مختلف از آن استفاده میکنند. بیشترین استفاده از پنل سات اس ام اس برای تبلیغات است و اطلاع رسانی های تبلیغاتی. اما در کنار تبلیغات پنل اس ام اس استفاده های دیگری نیز دارد.

به عنوان مثال برخی فروشگاه ها با خرید، اس ام اس خوش آمد و یا تشکر از خرید برای شما ارسال میکنند. شاید در نگاه اول این کار پیچیده باشد، فقط نیاز است تا شما یک پنل اس ام اس خریداری کنید تا بتوانید برای مشتریان خود متن دلخواه خود را بفرستید.

سامانه ارسال پیامک انبوه سات اس ام اس

چرا باید پنل سات اس ام اس داشته باشم

امروزه زندگی افراد بدون موبایل عملا غیر ممکن است.کسب و کارهایی که می خواهند جذب مشتری داشته باشند و از رقبا عقب نمانند، باید وارد عرصه بازاریابی پیامکی شوند.

صاحبان کسب و کار با پنل اس ام اس و سامانه پیامکی می توانند، مشتریان و مخاطبینشان را مدیریت کرده و پیامک انبوه ارسال کنند. پس در اولین قدم لازم است که پنل اس ام اس داشته باشند.

برخی از ویژگی های سامانه پیامکی سات اس ام اس

پنل سات اس ام اس دارای یک سری قابلیت ها و ویژگی ها در زمینه ارسال پیام کوتاه می باشد که برای آگاهی و آشنایی بیشتر آن ها بر می شماریم.

پنل اس ام اس ارسال پیامک های تبلیغاتی

از مهم ترین قابلیت ها می توان به ارسال پیامک بر اساس منطقه، ارسال پیامک بر اساس کدپستی، محله، مشاغل، تفکیک سن و جنسیت بر شمرد. ارسال پیامک هدفدار، سریع و مقرون به صرفه می باشد.

اتصال پنل پیامکی به نرم افزار و وب سایت با وب سرویس بدون پترن 

پنل سات اس ام اس، تحت وب و دارای وب سرویس بدون پترن ارسال پیامک بوده که از این طریق، برنامه نویسان می توانند برای اتصال سایت، سامانه و نرم افزار خود، از وب سرویس  سات اس ام اس بهره برند. از دیگر امکانات سات اس ام اس، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خط وب سرویس خدماتی بدون پترن

ارسال لحظه ای پیامک

ارسال پیامک های OTP

استفاده از خط خدماتی بدون ضمانت نامه

ویژگی های پنل پیامکی سات اس ام اس

اگر در خرید پنل پیامکی به دنبال کارآمد ترین آن هستید، بهتر است ویژگی های یک پنل پیامکی خوب را بشناسید تا انتخابی درست داشته باشید. از ویژگی های سامانه ارسال پیامک انبوه سات اس ام اس می توان موارد زیر را نام برد:

  • ارسال قطعی و سریع همراه با گزارش تحویل کامل
  • جدیدترین بانک شماره موبایل شهرها به تفکیک منطقه، اصناف، سن و جنسیت  
  • کارشناسان مجرب پاسخگو به صورت ۲۴ ساعته حتی ایام تعطیل
  • تمامی پکیج‌ها بدون تاریخ انقضا (lifetime License)
  • خط اختصـاصی هدیــه
  • امـکان کار با سامـانه از طریـق موبـایـل و تبـلت و …
  • نمـاینـدگـی بدون واسـطه کلیـه اپراتـورهــا – تضمین بهترین کیفیت و قیمت
  • ۷ روز ضمانت بازگشت وجه بی قید و شرط

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *