روش های جلب رضایت مشتری با پیامک

روش های جلب رضایت مشتری با پیامک

ارائه خدمات خوب به مشتریان به عنوان راز برقراری و حفظ روابط مثبت بین شرکت‌ها و مشتریانشان تحسین می‌شود اما تعریف خدمات خوب به مشتریان چیست؟ سیستمی که بتواند حس خوب را به مشتری القا کند همیشه قابلیت بهبود را دارد و با استفاده از نرم افزارهای مختلف مانند crm یا سامانه پیامکی و… تکامل خواهد یافت، در عین حال به نظر می‌رسد تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتری ممکن است هرگز کامل نباشد.

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی فرآیند استفاده از متن سرویس پیام کوتاه (SMS) برای ایجاد روابط و جلب رضایت مشتریان است. بازاریابان متنی بر ارتباطات محترمانه و سازگار تمرکز می کنند. آنها منجر به سرنخ و علاقه به محصولات و خدمات می شوند که می تواند شامل موقعیت یابی نوشتن، تصاویر و گزینه های کلیک برای خرید باشد. احساس آنی و شخصی بازاریابی پیامکی آن را برای مشاغل جذاب می کند. اما آنها تنها نیستند. بر اساس گزارش، 85 درصد از کاربران تلفن همراه، پیامک های یک شرکت را به ایمیل و تلفن ترجیح می دهند. آنها همچنین از نظر آماری متن ها را باز می کنند و در مقایسه با سایر کانال های بازاریابی با تعداد بی سابقه ای کلیک می کنند.

تعریف خدمات خوب به مشتریان چیست؟

خدمات خوب به مشتریان نه تنها مشتریان فعلی شما را راضی نگه می‌دارد، بلکه دیگران را به کسب و کار شما به دلیل نقدهای مثبت و شهرت شما ترغیب می‌کند. بهبود خدمات مشتری بدون دانستن اینکه خدمات خوب به مشتریان چه معنایی برای شما و کسب و کارتان دارد غیرممکن است. وقتی صحبت از خدمات مشتری به میان می‌آید، تفاوت بین قابل قبول و خوب را می‌توان با رضایت مشتری سنجید و در نهایت تاثیر آن را در درآمد خود خواهید دید.

طبق آمار کار، یک نماینده خدمات مشتری به شکایات رسیدگی می‌کند، سفارشات را پردازش می‌کند و به سؤالات پاسخ می‌دهد. آنها تقریباً در هر صنعتی مشغول به کار هستند و عموماً باید در زمینه ارتباطات و فناوری آموزش ببینند.

در ادامه سات اس ام اس روش های موثر در بازاریابی پیامکی برای جلب رضایت مشتری را برای شما قرار داده است.

روش های جلب رضایت مشتری با پیامک
روش های جلب رضایت مشتری با پیامک

 2) ارائه کوپن های خاص به مشتریان

بر کسی پوشیده نیست که مشتریان دوست دارند این احساس را داشته باشند که با آنها برخورد ویژه‌‌ای می‌شود. هنگامی که یک لیست متنی ایجاد می‌کنید، می‌توانید معاملات انحصاری را به مخاطبین خود ارائه دهید. خدمات مشتری شامل تماس با مشتریان وفادار برای تأیید و پاداش دادن به وفاداری مستمر آنها است. با ایجاد لیستی از شماره تلفن‌هایی که برای ارتباط پیامکی با شرکت شما انتخاب شده‌اند، این فرصت منحصر به فرد برای ارائه این لیست تخفیف‌های ویژه و خدمات “وی آی پی” را خواهید داشت. مشتریان را با استفاده از ارسال پیامک‌ کدتخفیف برای پاداش مشارکت آنها همواره راضی نگه دارید.

5)درخواست بازخورد و نظرسنجی از مشتریان

یک راه قدرتمند برای سنجش میزان اثربخشی خدمات مشتری شرکت شما این است که به سادگی بپرسید که چگونه کار می کنید؟ انجام این کار از طریق متن با ارسال یک نظرسنجی متنی کوتاه آسان است. برای تکمیل این نظرسنجی هیچکس بهتر از مشتریان فعلی و سابق شما نخواهد بود.

سالی یک بار با ارسال یک نظرسنجی ساده با مخاطبین خود ارتباط بگیرید تا تجربه آنها را بسنجید. اگر می‌توانید یک گزینه ساده برای دریافت حداکثر پاسخ‌ها پیشنهاد دهید، این نوع اطلاع‌رسانی می‌تواند به شما دید کلی درباره نحوه انجام کارتان بدهد.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *