تأثیر تبلیغات در فروش بیشتر

فروش بیشتر با تبلیغات پیامکی

فروش بیشتر با تبلیغات پیامکی

به دنبال راه های جدیدی برای حفظ ارتباط با مشتریان خود و افزایش فروش هستید؟ بازاریابی پیامکی یک راه عالی برای تعامل با مشتریان شما است، به خصوص در حال حاضر که اکثر مردم دائماً در تلفن خود هستند. استفاده از پیامک در بازاریابی فعلی شما یک راه آسان برای تعامل مستقیم و صحبت با مشتریان است. مطالعات نشان می دهد که نرخ پاسخ به بازاریابی پیامکی 7.5 برابر بیشتر از بازاریابی ایمیلی است. این برای شرکت ها عالی است زیرا می توانید به راحتی با بازاریابی پیامکی با ادغام این 10 استراتژی فروش خود را افزایش دهید!

تأثیر تبلیغات در فروش بیشتر

بررسی چگونگی تبلیغات در فروش بیشتر

به دنبال راه های جدیدی برای حفظ ارتباط با مشتریان خود و افزایش فروش هستید؟ بازاریابی پیامکی یک راه عالی برای تعامل با مشتریان شما است، به خصوص در حال حاضر که اکثر مردم دائماً با تلفن خود تماس دارند. استفاده از پیامک در بازاریابی فعلی شما یک راه آسان برای تعامل مستقیم و صحبت با مشتریان است. مطالعات نشان می دهد که نرخ پاسخ به بازاریابی پیامکی 7.5 برابر بیشتر از بازاریابی ایمیلی است. این برای شرکت ها عالی است زیرا می توانید با ادغام این 10 استراتژی به راحتی فروش خود را با بازاریابی پیامکی افزایش دهید!

1. پیشنهادات انحصاری
استفاده از بازاریابی پیامکی می تواند به شما کمک کند مستقیماً به سمت مصرف کننده بروید، اما نکته کلیدی ایجاد یا افزایش تعامل است. اگر مشتریانی دارید که پیام‌های متنی را انتخاب می‌کنند، خوب است به آنها برای اینکه بخشی از کمپین پیامکی شما هستند، جایزه بدهید. ارسال پیشنهادات انحصاری به مشتریان SMS خود از طریق پیام های متنی یک راه عالی برای تقویت رابطه است. مثلا:

هنگام تسویه حساب از کد “CODE” استفاده کنید و 20٪ تخفیف برای خرید خود دریافت کنید!
وقتی این متن را نشان می‌دهید، یک مورد/هدیه رایگان دریافت کنید!
این نظرسنجی را از طریق متن کامل کنید و 10 دلار تخفیف برای خرید بعدی خود دریافت کنید!

با ارائه تخفیف‌های انحصاری به مشتریان خود، می‌توانید پیوند ایجاد کنید و وفاداری را افزایش دهید، با ایجاد احساس ویژه در آن‌ها که تخفیف‌هایی دارند که فقط مختص خودشان است و نه برای دیگران. همچنین، با ارائه انحصار، می‌توانید مستقیماً فروش خود را با بازاریابی پیامکی افزایش دهید، زیرا این مشتریان را جذب می‌کند تا در محل شما خرج کنند. از آنجایی که شما آنها را با تخفیف فریب دادید، آنها اکنون کسب و کار خود را مستقیماً به شما خواهند رساند.

2. مسابقات
در هر کسب‌وکاری، می‌توانید از بازاریابی پیامکی برای بهبود تعامل خود با برگزاری مسابقات استفاده کنید و به مشتریان خود شانس برنده شدن را بدهید. همه می خواهند شانس برنده شدن در چیزی را داشته باشند، به ویژه مشتریان شما. مثلا،

WIN را پیامک کنید و اکنون برای شانس بردن یک محصول/خدمات رایگان وارد شوید
برنده شدن را پیامک کنید و اکنون برای مسابقه ما شرکت کنید و برای یک شرکت اضافی سه دوست را در پست فیس بوک/اینستاگرام ما تگ کنید.
با مثال قبلی، این فرصت را به شما می دهد تا مشتریان خود را به رسانه های اجتماعی خود هدایت کنید و همچنین در پیام های متنی شرکت کنید. استفاده از مسابقات از طریق پیامک ها برای مصرف کننده آسان و مستقیم است و می تواند کسب و کار شما را بیشتر در معرض دید قرار دهد.

3. نظرسنجی
انجام نظرسنجی مشتریان از طریق بازاریابی پیامکی می تواند تعامل شما را با مشتریان خود افزایش دهد. همچنین این فرصت را به شما می دهد تا در مورد مشتریان خود و آنچه در مورد کسب و کار شما دوست دارند بیشتر بدانید و حتی در مورد آنچه می توانید بهبود دهید بازخورد دهید. نظرسنجی از طریق پیامک مستقیماً برای مشتری است که به شما شانس بیشتری برای تکمیل نظرسنجی می دهد. نرخ پاسخ پیامک به نظرسنجی ها، در صنایع مختلف، 42 درصد است که اگر مشتریانی داشته باشید که از پیامک استفاده کرده اند، بسیار عالی است. مطمئن شوید که پیام نظرسنجی مختصر و مختصر و یک به یک باشد. مثلا:

در مقیاس 1-10 خدمات ما را چگونه ارزیابی می کنید؟
چه چیزی را می توانیم بهبود دهیم؟ ما می خواهیم از تو بشنویم
دوست دارید بعد از ما چه چیزی را ببینید؟
با نشان دادن به مشتریان خود که واقعاً به نظرات آنها از طریق بازاریابی پیامکی اهمیت می دهید، می توانید فروش شما و روحیه شرکت شما را افزایش دهید.

4. خدمات مشتری از طریق پیامک
ارائه خدمات به مشتریان از طریق پیامک به عنوان نوعی ارتباط غیر از ایمیل و تماس های تلفنی بسیار هوشمندانه است. همه مردم ایمیل های خود را چک نمی کنند و همه دوست ندارند برای برآورده شدن نیازهای خدمات مشتری تماس تلفنی برقرار کنند. ارائه خدمات به مشتریان از طریق پیامک باعث می شود شرکت شما در مقابل رقبای شما متمایز شود زیرا برای مشتری بسیار راحت است. استفاده از پیامک برای نیازهای خدمات مشتری شما می تواند در هزینه شرکت شما صرفه جویی کند که می تواند به افزایش سود کمک کند.

مشخص شد که خدمات به مشتریان از طریق پیامک تا 45 درصد در مقایسه با صدا یا ایمیل کمتر و تا 25 درصد در مقایسه با چت زنده سنتی کمتر است. کارکنان شما می توانند با دیجیتالی شدن و برقراری ارتباط از طریق پیامک، زمان بسیار کمتری را با مشتریان خود در تلفن صرف کنند. مشتریان شما آن را برای راحتی دوست خواهند داشت و شرکت شما آن را دوست خواهد داشت زیرا زمان بیشتری را برای تکمیل سایر وظایف آزاد می کند.

افزایش فروش در محصولات با استفاده از تبلیغات پیامکی

تنها تولید و فروش کالا نمی‌تواند در عصر حاضر کافی باشد، حتی اگر آن محصول از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد بازهم لازم است تا از طرق مختلف مردم را از وجود چنین محصولی آگاه سازیم. از آنجا که امروزه بحث رقابت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و شاهد تعدد کسب و کارهای مختلف در حوزه‌های گوناگون هستیم در این میان می‌توان گفت تبلیغات کارآمد و هدفمند عامل موفقیت در این رقابت می‌باشد. یکی از بهترین روش‌های تبلیغات مؤثر در فروش محصول، تبلیغات پیامکی است که علاوه بر کم هزینه بودن امکان استفاده از آن در انواع استراتژی‌های تبلیغاتی وجود دارد.

آلیسون کافیلد، مدیر ارشد بازاریابی، FiGPiN بعد از اجرای استراتژی پیامکی میگوید:

“من پیامک را چند ماه پیش شروع کردم فقط برای آزمایش آن. نتایج روی آن کاملاً دیوانه کننده بوده است. بنابراین ما این کار را برای مشتریان خود ادامه خواهیم داد.”

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *