فروش سر به فلک کشیده با قالب پیامک تبلیغاتی و بازاریابی

افزایش فروش با قالب پیامک تبلیغاتی و بازاریابی

قالب پیامک تبلیغاتی

بازاریابان از SMS به عنوان ابزاری ارزشمند برای دستیابی به مشتریان، ایجاد وفاداری، تبلیغ پیشنهادات و موارد دیگر استقبال می کنند. و دلیل خوبی دارد. پیام های متنی از نرخ باز شدن 98% و نرخ کلیک 29% برخوردار هستند.

همانطور که شروع به استفاده منظم تر از پیامک می کنید، بدون شک به دنبال راه هایی برای ساده سازی فرآیند ساخت پیام های قانع کننده خود خواهید بود. نگران نباشید، ما شما را با طیف وسیعی از الگوهای پیام کوتاه تحت پوشش قرار داده ایم.

از این الگوها برای صرفه جویی در زمان، ماندن در برند و ارتباط با مشتریان خود در لحظات مهم استفاده کنید. به علاوه، می توانید به راحتی آنها را مطابق با لحن صدای برند خود سفارشی کنید.

پیامک در مشاغل مختلف

خط تولید جدید خود را تبلیغ کنید

آیا عرضه محصولی در راه است؟ با استفاده از یک الگوی تبلیغاتی پیامکی، این کلمه را به سرعت و به راحتی پخش کنید. برای اینکه واقعاً توجه مشتریان خود را جلب کنید، با استفاده از MMS یا صفحه فرود تلفن همراه تصویری اضافه کنید.

ارسال دعوت نامه رویداد منحصر به فرد

آیا رویدادی در راه است؟ مشتریان خود را از طریق پیامک انبوه دعوت کنید. پاسخگویی سریع، مقرون به صرفه و بسیار آسان است.

فروش فوق العاده برگزار کنید

هیچ چیز به اندازه یک پیام متنی برای تبلیغ یک پیشنهاد حساس به زمان نیست. به هر حال، اکثر مردم در تمام طول روز تلفن همراه خود را در جیب خود دارند. در اینجا چند الگوی پیام متنی ساده و فوق العاده موثر وجود دارد که مشتریان شما را وادار می کند در فروشگاه یا آنلاین ظاهر شوند.

پیام تولد و تخفیف ویژه بفرستید

با ارسال یک پیام متنی به موقع و شخصی سازی شده در روز تولد، به هر مشتری احساس خاص بودن بدهید.

به مشتریان وفادار خود پاداش دهید

عشق را با مشتریان همیشگی خود به اشتراک بگذارید. با یک سورپرایز ویژه به آنها پاداش دهید، که مستقیماً برای دسترسی آسان به تلفن آنها ارسال می شود.

فروش های آتی را به مشتریان یادآوری کنید

آیا ارتقاء در راه است؟ فروش فصلی در افق است؟ با یادآوری‌های به‌موقع و پیوندهای مفید به کاتالوگ فروش خود، در رویدادهای اوج فروش، یک شروع اولیه داشته باشید. و برای اینکه واقعاً از بین مردم متمایز شوید، از MMS برای اضافه کردن یک تصویر فریبنده استفاده کنید.

مشتریان گذشته را ترغیب کنید که برگردند

برای مشتریانی که از کار افتاده پیامی بفرستید، با پیشنهادی که نمی توانند رد کنند. کمپین های بازاریابی پیامکی یک راه عالی برای جذب مجدد افرادی است که از رادار شما خارج شده اند.

ارسال رایگان

چه کسی تحویل رایگان را دوست ندارد؟ از این به عنوان یک قلاب در پیامک تبلیغاتی بعدی خود استفاده کنید تا ببینید چقدر می تواند تأثیرگذار باشد.

خدمات خود را تبلیغ کنید

به مشتریان خود چیزی برای لبخند زدن بدهید. پیامی ارسال کنید که شامل تخفیف یا پیشنهاد برای سالن، رستوران یا سایر مشاغل مبتنی بر خدمات شما باشد.

فروش های آتی را به مشتریان یادآوری کنید

آیا ارتقاء در راه است؟ فروش فصلی در افق است؟ با یادآوری‌های به‌موقع و پیوندهای مفید به کاتالوگ فروش خود، در رویدادهای اوج فروش، یک شروع اولیه داشته باشید. و برای اینکه واقعاً از بین مردم متمایز شوید، از MMS برای اضافه کردن یک تصویر فریبنده استفاده کنید.

مشتریان گذشته را ترغیب کنید که برگردند

برای مشتریانی که از کار افتاده پیامی بفرستید، با پیشنهادی که نمی توانند رد کنند. کمپین های بازاریابی پیامکی یک راه عالی برای جذب مجدد افرادی است که از رادار شما خارج شده اند.

یادآوری‌های مفیدی مانند ساعت‌های معاملاتی به‌روز شده را ارائه دهید

آیا ساعات معاملاتی شما در طول تعطیلات تغییر می کند؟ فروشگاه آنلاین جدیدی دارید که می خواهید تبلیغ کنید؟ ارسال به‌روزرسانی‌هایی از این دست از طریق پیامک تضمین می‌کند که پیام شما حداکثر چشم‌اندازی را دارد، بنابراین همه می‌دانند چه خبر است.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *