سایت های کوتاه کننده لینک

معرفی بهترین سایت های کوتاه کننده لینک برای پیامک

معرفی بهترین سایت های کوتاه کننده لینک برای پیامک

استفاده از لینک در پیامک تبلیغاتی باعث میشود که مشتری در دسترسی و انتخاب محصول یا خدمات راحت تر باشد . بنابراین تا به اینجا از اهمیت لینک دسترسی آشنا شدید. برای اینکه بتوانیم از لینک در پیامک خود استفاده کنیم یک سری اصول و قواعدی وجود دارد که مهمترین آن کوتاه کردن لینک است . در ادامه با وبسایت هایی که کوتاه کننده لینک هستند آشنا خواهیم شد.

کوتاه کننده لینک یون از قدیمی ترین سرویس های کوتاه کننده لینک ایرانی است. با سایت یون به راحتی می توانید لینک های خود را کوتاه کنید و محدودیتی در این کار برای شما وجود ندارد. مدیریت لینک ها در یون بسیار آسان است و تاریخ انقضاء برای لینک های کوتاه شده در نظر گرفته نشده است.

معرفی بهترین سایت های کوتاه کننده لینک برای پیامک

 

بدون شک یکی از بهترین، قدرتمندترین و در عین حال با پایداری زیاد سرویس ‌های کوتاه کننده لینک ، بیتن می ‌باشد که امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌ دهد.

سرویس b2n هم جزء برترین سرویس های کوتاه کننده لینک فارسی محسوب می شود. یکی از ویژگی های b2n.ir این است که پس از تبدیل آدرس اصلی شما به لینک کوتاه همزمان با آن QR کد هم به شما می دهد تا بتوانید از آن در موبایل هم استفاده کنید.

کوتاه کننده لینک برای پیامک

یکی دیگر از بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک سایت zaya.io است که در کشور ما هم محبوب است و خیلی از دیجیتال مارکتر ها از آن استفاده می کنند.

کوتاه کننده لینک zaya.io

 

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *