پنل اس ام اس رایگان واقعیت دارد؟!

پنل اس ام اس رایگان واقعیت دارد؟!

خیلی از افراد در اینترنت به دنبال پنل اس ام اس رایگان و ارسال پیامک رایگان از طریق سامانه پیام کوتاه رایگان هستند. آیا شما تاکنون به این نکته دقت کرده‌اید که سرور سامانه ارسال پیامک ماهیانه چندین میلیون تومان هزینه دارد یا حقوق ماهیانه همه کارمندانی که برای پشتیبانی از شما در شرکت حضور دارند، چقدر است؟ کافیست شما حداقل حقوق پایه امسال برای یک کارمند را در اینترنت جستجو کنید تامتوجه شوید!

فکر می کنید دلیل رایگان بودن این پنل های اس ام اس چیست؟

کم نیستند افرادی که سامانه پیامکی رایگان یا پنل اس ام اس رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند؛ اما این شرکت‌ها به نظرتان هزینه سرور، کارمند، اجاره شرکت و… را چگونه تامین می‌کنند؟ آیا خیرخواهانه پنل پیامک به صورت رایگان در اینترنت قرار می‌دهند؟ برای پاسخ به این سوالات مهم در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

برای پنل اس ام اس رایگان دو سناریو می‌توانیم تعریف کنیم. در حالت اول شرکت سامانه پیامکی رایگان آنقدر کوچک است که دفتر، کارمند و در کل هزینه‌ای ندارد؛ در چنین سامانه‌ای پشتیبانی از شما ممکن است دچار مشکلاتی باشد. در سناریوی دوم، شرکت ارسال پیامک رایگان هزینه‌های خود را به نحو دیگری جبران می‌کند و متاسفانه کم نیستند شرکت‌هایی که تعرفه ارسال پیامک آن‌ها قبل از ارسال پیامک و بعد از ارسال پیامک به کلی متفاوت است. به عبارت دیگر، چنین شرکت‌هایی هزینه‌های لازم را بعد از استفاده از خدماتشان به شما تحمیل می‌کنند. و یا حتی ممکن است از این طریق برای جذب مشتری استفاده کنند و بع از مدتی که مشتری وابسته شد خدمات خود را پولی کنند.

پیامک تشکر و قدردانی در وبسایت
پیامک تشکر و قدردانی در وبسایت

تست ارسال پیامک رایگان؛ قابلیتی جذاب از پنل‌های معتبر پیامکی

اگر به جای ثبت نام و خرید پنل پیامک رایگان قصد خرید پنل اس ام اس معتبر دارید، بهتر است قبل از خرید پنل پیامکی تست ارسال پیامک رایگان انجام دهید. حالا می‌توانید از رسیدن پیامک به شماره موبایل خود مطمئن شوید. سات اس ام اس امکان تست ارسال پیامک رایگان را از طریق صفحه لینک‌شده برایتان فراهم کرده است.

از پنل های پیامکی معتبر خرید کنید

ما پیشنهاد می‌کنیم به جای آنکه دنبال سامانه پیامکی رایگان باشید، یک پنل اس ام اس حرفه‌ای تهیه کنید که پشتیبان و پاسخگوی شما باشد. با خرید پنل پیامکی معتبر، زمانی که نیازمند پشتیبانی هستید، یک تیم حرفه‌ای برای پاسخگویی به سوالات شما حاضر خواهند بود و درصورت ارسال نشدن پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانید این مورد را با پشتیبانی در میان بگذارید.

تعرفه ارسال پیامک رایگان چقدر است؟

برخلاف تصور عموم مردم، سامانه پیامک رایگان معمولا دارای تعرفه‌های ارسال بالاتری هستند؛ زیرا بعد از چند ارسال پیامک تبلیغاتی رایگان از شما خواسته می‌شود تا حساب خود را شارژ کنید. در هنگام شارژ معمولا هزینه بیشتری برای جبران پیامک های رایگان ارسال شده باید بپردازید. از طرفی پنل پیامکی رایگان امکانات کمتری به کاربران ارائه می‌دهند، چندان به‌روز نمی‌شوند و مهم‌تر از همه، پشتیبانی خوبی از کاربران انجام نمی‌دهند و ثبات چندانی ندارند. به همین دلیل ما در دوران کاری حرفه‌ای خود، بارها شاهد ورشکستگی و سقوط انواع پنل پیامکی رایگان بوده‌ایم که شارژ کاربرانشان نیز از بین رفته است.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *