پیامک تبلیغاتی ممنوع

برخی از پیامک های تبلیغاتی که در ساعات پایانی شبانه روز به گوشی ها ارسال می شوند اغلب حاوی مطالبی غیر واقعی و با محتوای جعلی می باشند و بیشتر مزاحمت ایجاد می کنند تا اطلاع رسانی و تبلیغات. برخی از این پیامک ها نیز با ارائه اطلاعات نادرست و کلامات کلیدی جذاب و توخالی ما را ترغیب می کنند که در مسابقات پیامکی شرکت کنیم که اینگونه پیامک ها می توانند سرقت اطلاعات مالی و شخصی ما را به هر دلیلی، نیز به همراه داشته باشند.

پیامک تبلیغاتی ممنوع

برای قطع کردن این گونه پیام ها فقط کافیست کد #800* (ستاره 800 مربع) را اجرا کنید . بعد از اجرا منویی مشاهده میکنید که شامل سه گزینه است و فقط شما کافیست بر روی گزینه قطع پیامک تبلیغاتی کلیک کرده و در نهایت دیگر شاهد اینگونه پیام ها نخواهید بود. لازم به ذکر است که تمامی اپراتور های همراه اول، ایرانسل و… از این کد پشتیبانی میکنند. البته روش های دیگری هم برای قطع وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

قطع پیامک همراه اول

اگر شما از مشترکان همراه اول هستید و مایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی نیستید، می توانید عدد 1 را به شماره 8999 ارسال کنید و یا با شماره گیری دستوری #8999* دریافت تبلیغات را لغو کنید. همچنین می توانید با مرکز اطلاع رسانی 9991 تماس گرفته و درخواست غیر فعال سازی تبلیغات پیامکی سیم کارت همراه اول خود کنید. از روش های دیگر برای مشترکان همراه اول استفاده از اپلیکیشن همراه من میباشد. در این روش میتوان با مراجعه به بخش خدمات پیامک انبوه گزینه دریافت پیامک را غیر فعال کنید.

 

قطع پیامک ایرانسل

اگر شما از مشتریان اپراتور ایرانسل هستید و روزانه چندین پیامک تبلیغاتی دریافت می کنید، می توانید خیلی ساده و البته سریع اقدام به غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی ایرانسل خود کنید. با این وجود باید عدد 2 را به شماره 5005 ارسال کنید تا این سرویس برای همیشه از سیم کارت شما لغو شود.

هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است و بنابراین بابت هزینه نگران نباشید. همچنین می توانند از طریق خط ایرانسل خود با شماره 700تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی ابراز نمایند. توجه کنید که اگر می خواهید با سیم کارت اپراتور دیگری با 700 تماس بگیرید، موفق نخواهید شد به همین دلیل باید با شماره 09377000000 تماس بگیرید.

یکی دیگر از روش هایی که شما به سادگی میتوانید این عمل را انجام دهید استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من میباشد.در این روش میتوان از گزینه مدیریت پیامک  های تبلیغاتی اقدام به غیر فعال سازی کنید.

توجه داشته باشید که طبق اعلام اپراتور ها این عمل هیچ خللی در دریافت پیامک های بانکی ایجاد نمیکند.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *