پیامک تشکر و قدردانی در وبسایت

پیامک تشکر و قدردانی در وبسایت

پیامک تشکر و قدردانی سات

در عصر دیجیتال، ما اغلب فراموش می کنیم از بازدیدکنندگان یا مشتریانی که برای تماس دیجیتالی با ما وقت گذاشتند تشکر کنیم. اگر فرم های وب را در وب سایت خود یکپارچه نکرده اید، مهم نیست که چه نوع وب سایتی دارید، از حضور وب سایت خود در اینترنت حداکثر استفاده را نمی کنید. همیشه توصیه می شود که هر صفحه وب باید دارای فرم وب باشد تا بازدیدکنندگان یا مشتریان سایت با آن تماس بگیرند و حتماً پس از ارسال فرم وب، بلافاصله از طریق پیامک از آنها تشکر کنید.

پیامک تشکر و قدردانی در وبسایت

در زیر چند نمونه از پیامک های تشکر سات اس ام اس را برای ارسال به بازدیدکنندگان خود فهرست کرده ایم.

1. از اینکه با ما تماس گرفتید متشکریم

از اینکه درباره [علت تماس] با ما تماس گرفتید متشکریم. یکی از تیم مربوطه به زودی با شما تماس خواهد گرفت.

 

2. از اینکه عالی هستید متشکرم

ما پیام شما را دریافت کرده‌ایم و از اینکه برای ما نوشتید سپاسگزاریم. اگر درخواست شما فوری است، لطفاً از شماره تلفن ذکر شده در زیر استفاده کنید تا فوراً با یکی از کارکنان ما صحبت کنید. در غیر این صورت، ما در اولین فرصت از طریق ایمیل یا با شماره ذکر شده با شما تماس خواهیم گرفت.

 

3. از درخواست شما متشکرم!

فرم درخواست شما به زودی بررسی می شود و به آدرس ایمیل یا شماره تلفن پاسخ داده می شود. ما از شکیبایی شما قدردانی می کنیم و اگر مورد دیگری وجود دارد که بتوانیم به شما کمک کنیم به ما اطلاع دهید.

 

4. از اینکه با ما تماس گرفتید متشکریم

ما از شنیدن نظر شما شگفت زده شدیم. صندوق ورودی ما نمی تواند منتظر دریافت پیام های شما باشد، هر زمان که دوست دارید با ما چت کنید.

 

5. از وقتی که گذاشتید متشکرم

ما نمی توانیم به اندازه کافی از شما برای زمانی که برای پر کردن فرم صرف کردید تشکر کنیم. ما در حال بررسی درخواست شما هستیم و اعضای تیم ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

 

امیدواریم پیام های فوق برای شما مفید واقع شود و از آن در وب سایت خود برای ارسال پیامک تشکر به مشتریان وب سایت خود استفاده کنید.

شما می توانید با خرید پنل پیامکی سات اس ام اس از امکانات پنل ما برخوردار شوید

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *