8 قانون برای نوشتن پیامک های جذاب

8 قانون برای نوشتن پیامک های جذاب

8 قانون برای نوشتن پیامک های جذاب

قدرت پیامک متواضعانه را نباید دست کم گرفت. این یک کانال قدرتمند برای ارتباط با مشتریان است. همه جا حاضر، آشنا، فوری، شخصی و در عین حال محبوب است. علیرغم آشنایی ما با پیام‌رسانی انبوه، بسیاری از کسب‌وکارها هنوز اشتباه می‌کنند. و اکنون که مشتریان قدرت مسدود کردن پیام‌ها را دارند، حتی کوچک‌ترین اشتباهی نیز می‌تواند گران تمام شود. بنابراین زمانی که شخصی شماره تلفن خود را به شما سپرد، بهتر است ارزش آن را داشته باشید.

چگونه اولین کمپین بازاریابی پیامکی خود را شروع کنیم

در اینجا 5 قانون طلایی وجود دارد که به شما کمک می کند پیامی بنویسید که بارها و بارها با مشتریان ارتباط موثر برقرار کند.

1. هدف را روشن کنید

ارسال پیامک تجاری راهی عالی برای ایجاد یک سطح شخصی ارتباط با مشتری است. بهترین کار این است که دلیل ارتباط خود را روشن کنید و آنچه را که تبلیغ می کنید برای آنها جالب است. یک پیام متنی بیشتر از یک ایمیل صمیمی و فوری تلقی می شود و افراد نسبت به هر چیزی که به عنوان هرزنامه تلقی می کنند حساسیت بیشتری خواهند داشت.

2. زمان بندی را در نظر بگیرید

اکثر مردم همیشه تلفن همراه خود را دارند، بنابراین عاقلانه است که حواستان به ارسال پیام باشد. مطمئن شوید که پیام شما در زمان‌های نامناسب، مانند شام یا صبح زود، به مشتریان هشدار داده نمی‌شود. به مناطق زمانی محلی فکر کنید تا از بیدار شدن مردم در نیمه شب جلوگیری کنید.

3. از جملات غیر رسمی استفاده نکنید

با استفاده از کلمات واقعی و گرامر مناسب پیام های متنی حرفه ای ارسال کنید. مگر اینکه با لحن صدای برند شما مطابقت داشته باشد، از استفاده از متن عامیانه برای “خنده دار” یا صرفه جویی در فضا خودداری کنید.

4. آن را ساده نگه دارید

اجتناب از اصطلاحات تخصصی در مورد اکثر پیام های بازاریابی، به ویژه در کمپین های بازاریابی. شما 160 کاراکتر در هر پیام خواهید داشت تا منظور خود را منتقل کنید، بنابراین بهتر است از این فرمت نوشتن پیامک پیروی کنید: خودتان را معرفی کنید، هدف را روشن کنید، و یک فراخوان برای اقدام واضح در آن بگنجانید. البته، برخی از پیام‌های تجاری ممکن است بسته به مورد استفاده به جزئیات بیشتری نیاز داشته باشند، بنابراین یافتن تعادل کلیدی است.

5. جزئیات مهم را ارائه دهید

دستورالعمل های کامل و واضح در مورد آنچه که گیرنده شما باید با پیام اس ام اس انجام دهد، ارائه دهید. اگر آنها نیاز به حفظ آن دارند، به آنها بگویید! اگر برای تأیید قرار ملاقات باید به Y یا N پاسخ دهند، آن را اعلام کنید.

6. آشنا و شخصی باشید

با توجه به اینکه مشتریان احتمالاً شماره شما را ذخیره نمی کنند، باید نام شرکت خود را در پیام خود وارد کنید. اگر مشتری شما فوراً شما را بشناسد، پیام شما را با هرزنامه اشتباه نمی گیرد. همچنین می توانید از یک تگ آلفا ارسال کنید تا نام شرکت شما به جای عدد نمایش داده شود.

7. از زبان جلب توجه استفاده کنید

برای بازاریابی پیام متنی موثر، از زبانی استفاده کنید که مانند عنوان یک تبلیغ خوانده شود. شما می خواهید مشتری شما به محض باز کردن و خواندن پیام شما، به آن عمل کند. از عبارات واضح و چشم نواز مانند تخفیف یا فروش فوق العاده و … به صورت واضح استفاده کنید.

 

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *