چرا تبلیغات پیامکی شما موفق نیست؟!

چرا تبلیغات پیامکی شما موفق نیست؟!

چرا تبلیغات پیامکی شما موفق نیست؟!

در بازاریابی پیامکی همواره فضای بسیاری برای پیشرفت کسب و کار شما وجود دارد. کسب و کار های زیادی در این زمینه فعالیت میکنند ولی متاسفانه به دلیل نداشتن دانش کافی در این زمینه به جای پیشرفت به کسب و کار خود ضربه وارد میکنند. در این مقاله تلاش کردیم که 4 خطر احتمالی که می تواند تاثیر گذاری بازاریابی و تبلیغات پیامکی را کم رنگ کند را نام ببریم تا کاربران سامانه ارسال پیامک سات اس ام اس با رعایت کردن این نکات فروش بیشتری داشته باشند و خدمات بهتری را به مشتریان خود عرضه کنند.

چرا تبلیغات پیامکی شما موفق نیست؟!
چرا تبلیغات پیامکی شما موفق نیست؟!

تعداد لغو اشتراک زیاد

اگر تعداد لغو اشتراک خبرنامه ی پیامکی شما از طرف مشتریان در حال افزایش است، بهتر است بدانید که یک مشکل اساسی وجود دارد و باید استراتژی خود را تغییر دهید. همیشه افرادی هستند که پس از مدتی اشتراک خبرنامه ی پیامکی خود را لغو می کنند و این کاملا طبیعی است. در این زمان بهتر است که اعتماد مشتریان خود را با پیشنهادات مختلف به دست آورید. این روش می تواند به شما کمک کند تا مشتریانتان را به خود وفادار کنید.

کسب و کار شما باید به طور منظم در حال رشد باشد

اگر آمار وبسایت شما نشان دهد که کاهش چشمگیری در تعداد بازدیدکنندگان و یا مشتریان اتفاق افتاده است، بهتر است که شروع به تولید محتوای جدید نمایید و روند گذشته خود را تغییر دهید. همچنین بهتر است که از به روز بودن محتوای وبسایت خود اطمینان حاصل نمایید. تولید محتوای خوب می تواند آمار بازدید از سایت شما را بسیار افزایش دهد.

 محتوای اسپم و کپی

تا میتوانید از تولید محتوای کپی پرهیز کنید تا گوگل سایت شما را با نتایج بهتری نشان دهد. تولید محتوای کپی و اسپم گونه نشانه ضعف شما در کسب و کارتان است و باعث بی اعتمادی کاربر به سایت شما میشود.

متن پیامک ها

سعی کنید که متن پیامک هایتان صریح و کوتاه و هدفمند باشد. آماری تحلیلی از اطلاعاتی که کاربرانتان دنبال میکنند بررسی کنید و علایق آن ها را بسنجید و با توجه به آن عمل کنید. متن پیامک های خود را بخوانید و مطمئن شوید که آنها هیچ گونه غلط دستوری و املایی و نگارشی ندارند و به خوبی از مخاطبان دعوت به عمل می آورند.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *