چگونه اولین کمپین بازاریابی پیامکی خود را شروع کنیم

چگونه اولین کمپین بازاریابی پیامکی خود را شروع کنیم

کمپین بازاریابی پیامکی چیست؟

این یک ابزار بازاریابی است که به کسب و کار شما امکان می دهد تا از طریق متن با مشتریان خود در تعامل باشد. در حالی که اشتراکات زیادی با کمپین ایمیل دارد، بسیار شخصی تر است، زیرا اکثر مردم معمولاً از ایمیل برای کار استفاده می کنند، در حالی که هنگام برقراری ارتباط با دوستان و خانواده خود از پیام های متنی استفاده می کنند. در حالی که محدودیت هایی دارد (مخصوصاً در مورد حداکثر تعداد کاراکترها)، به عنوان یک کانال مؤثرتر و سریع تر در نظر گرفته می شود.

اولین کمپین بازاریابی پیامکی خود را بسازید

اولین کمپین بازاریابی پیامکی شما ممکن است در ابتدا کمی سخت باشد، اما نباید اینطور باشد. کسب و کارهای کوچک و بزرگ از تمام صنایع در سراسر جهان از بازاریابی پیامکی به عنوان سلاح مخفی خود استفاده می کنند و نتایج شگفت انگیزی را برای کمپین های خود دریافت می کنند.

اگر اولین کمپین بازاریابی پیامکی خود را شروع نکرده اید، کمی دیر به مهمانی رسیده اید، اما با این حال همیشه بهتر است که لاته باشید تا هرگز ظاهر نشوید.

sms marketing

یک تصور غلط رایج

شما نمی توانید به سادگی با استفاده از تلفن همراه خود یک کمپین بازاریابی پیامکی راه اندازی کنید. شما باید با یک ارائه دهنده بازاریابی پیامکی مانند سات اس ام اس کار کنید. شما باید یک نسخه کوتاه و کاربردی و لیستی از شماره تلفن مشترک خود داشته باشید.

آماده سازی فنی

قبل از اینکه اولین کمپین پیامکی خود را راه اندازی کنید، لطفاً مطمئن شوید که مشتریان به شما اجازه می دهند برای آنها پیامک ارسال کنید. GDPR به این نوع مجوز انتخاب نیاز دارد، مانند ایمیل برای اینکه بتواند محتوای تبلیغاتی ارسال کند.

فراموش نکنید که یک پیوند لغو اشتراک اضافه کنید تا مطمئن شوید که مشتریان شما می توانند این کار را انجام دهند اگر دیگر نمی خواهند متنی دریافت کنند. در غیر این صورت ممکن است در نهایت به عنوان یک هرزنامه گزارش شوید و من را تحت فشار قرار دهید، شما نمی خواهید این اتفاق بیفتد.

شروع به ساخت پایگاه داده مشتریان خود کنید

با درخواست از آنها برای شرکت در طرح پاداش بازاریابی تلفن همراه شما، شروع به جمع آوری شماره تلفن مشتریان خود کنید. زمان بسیار خوبی برای انجام این کار زمانی است که آنها در حال تسویه حساب فروشگاه آفلاین، وب سایت، فروشگاه آنلاین و غیره شما هستند.

می‌توانید به چند روش انتخاب‌ها را جمع‌آوری کنید:

– یک فیلد اضافی در فرم های ثبت نام خود برای شماره تلفن اضافه کنید

– شماره تلفن مشتری خود را در تسویه حساب در وب سایت خود بخواهید

– آنها را متقاعد کنید که یک کلمه کلیدی را به یک کد کوتاه ارسال کنند

ارزش پیشنهادی

به آنها احساس کنید که مشتری ارزشمندی هستند که برای شرکت در کمپین های بازاریابی تلفن همراه شما ارزش کسب می کند. اطلاعاتی در مورد خط جدیدی از محصولاتی که از قبل به خرید آنها علاقه مند هستند برای آنها ارسال کنید، پیشنهادات و تخفیف های منحصر به فرد را در کمپین های پیامکی خود به آنها ارائه دهید و شما مسیر موفقیت را تضمین می کنید.

ابتدا تست کنید

بهتر است ابتدا اس ام اس خود را برای خود، دوستان و خانواده ارسال کنید. به این ترتیب می توانید مطمئن شوید که پیام شما را درک می کنند، مطمئن شوید که پیوندهای شما کار می کنند یا می توانند اشتباهات املایی ناگوار را که ممکن است شما را غیرحرفه ای جلوه دهند، از بین ببرند.

سپس، می توانید آن را برای دسته کوچکی از مشتریان خود ارسال کنید، واکنش آنها را تجزیه و تحلیل کنید، بازخورد آنها را در نظر بگیرید و از آن برای اصلاح پیام خود قبل از ارسال آن به کل پایگاه مشتری خود استفاده کنید.

زمان کلید است

زمان ارسال پیام خود را فراموش نکنید، زیرا این می تواند تأثیر زیادی داشته باشد، حتی ممکن است بین موفقیت و شکست تفاوت ایجاد کند.

محتوای پیام خود را تجزیه و تحلیل کنید و فکر کنید که مشتریان شما در آن نقطه از روز چه خواهند کرد. آیا آنها به آن علاقه مند خواهند شد؟

ردیابی

بسیار مهم است که این مرحله آخر را نادیده نگیرید. پیگیری نتایج یک کمپین بازاریابی پیامکی برای اندازه گیری نتایج و تاثیر کمپین بسیار مهم است. ابزارهای ردیابی می‌توانند به شما کمک کنند تعداد پیامک‌های ارسال شده، نرخ تعامل پیامک (همچنین به عنوان نرخ کلیک شناخته می‌شود) و شاید مهم‌ترین آنها فروش انباشته‌ای که در این کمپین به دست می‌آید، نظارت کنید.

نتیجه

بازاریابی پیامکی ابزاری ساده و موثر است که در واقع می تواند نتایج شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد. چرا امروز ماجراجویی بازاریابی پیامکی خود را شروع نمی کنید؟

اگر اطلاعات بیشتری می خواهید یا چند سوال در مورد نحوه شروع استفاده از پیامک برای کسب و کار خود دارید، در تماس با ما تردید نکنید. تیم صدای جهانی بسیار خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند. به سات اس ام اس بپیوندید و از طریق یک کمپین بازاریابی پیامکی مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *