5 نمونه از نظرسنجی بازخورد پیامکی
آیا می دانید مشتریان شما واقعاً در مورد شما و کسب و کارتان چه فکری می کنند؟ آخرین باری که به آنها این فرصت را دادید که از شما انتقاد کنند یا از طرف دیگر، چه زمانی بود؟
جمع آوری بازخورد از مشتریان کلید بهبود رضایت مشتری است. همچنین میتوانید از بازخورد بهعنوان اثبات اجتماعی استفاده کنید تا به شما کمک کند کسبوکار جدیدی را به دست آورید. 77 درصد از مصرفکنندگان «همیشه» یا «به طور منظم» نظرات آنلاین را قبل از خرید مطالعه میکنند.
سوال این است که بهترین راه برای انجام آن چیست؟
پیامک، بلیط شما برای موفقیت در نظرسنجی است
از آنجایی که صندوقهای ورودی ایمیل با شلوغی منفجر میشوند و نرخهای باز شدن همچنان رو به کاهش است در حدود 20 درصد در سرتاسر پلتفرمهای اصلی ایمیل، نظرسنجیهای ایمیل پاسخی نیست که شما به دنبال آن هستید. برای کمک به کاهش نویز و دریافت پاسخ سریع، پیامکها راه پیش رو هستند.
_پیام های متنی تنها با 160 کاراکتر کوتاه و شیرین هستند
_پیام های متنی دارای نرخ باز شدن 98 درصد هستند
_پیامک یک کانال مقرون به صرفه است
_76 درصد از مشتریان متن را به سایر کانال های ارتباطی ترجیح می دهند
بهترین نرخ پاسخ نظرسنجی پیامکی خود را با این نکات برتر دریافت کنید.
1. یک مشوق ارائه دهید
برای ترغیب افراد بیشتر به پاسخ، یک «شیرین کننده» اضافه کنید مانند یک جایزه کوچک یا شانس بردن یک جایزه بزرگتر.
2. ارسال در “شادترین لحظه”
سوالات نظرسنجی پیامکی را در شادترین لحظات مشتریان خود ارسال کنید. مانند زمانی که بعد از پرداخت هزینه نظافت به خانه ای بی عیب و نقص می آیند.
3. درخواست خود را علامت گذاری کنید
از یک شماره تلفن همراه اختصاصی برای همه پیامک های خود استفاده کنید، تا مشتریان شما بتوانند ببینند که درخواست نظرسنجی شما بخشی از موضوعی از کسب و کار شما است. اگر بدانند این شما هستید، نرخ پاسخ بالاتری دریافت خواهید کرد.
4. پاسخ خود را خودکار کنید
هنگامی که مشتری پاسخ می دهد، بلافاصله یک سوال تشکر یا پیگیری ارسال کنید. و برای انجام این کار به انسان تکیه نکنید. مشتریان شما می توانند در هر زمانی پاسخ دهند! به جای آن از پاسخ های خودکار استفاده کنید.
5 الگو برای شروع کار با نظرسنجی بازخورد پیامکی
سادگی، کلید اس ام اس است. هنگامی که از 160 کاراکتر یا کمتر بازخورد میخواهید، باید مستقیماً به اصل مطلب بروید. برای کمک به شما برای شروع، ما الگوهایی را برای انواع رایج نظرسنجی های متنی ایجاد کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید.
1. بازخورد محصول
شما میتوانید در اینجا به صورت جانبی فکر کنید. به جای سؤالات استاندارد، «در مقیاس 1 تا 10»، بپرسید که چند بار از محصول استفاده میکنند. در اینجا یک مثال است.