Cloudflare چیست؟

Cloudflare چیست ؟

Cloudflare یکی از بزرگترین شبکه های جهان است. امروزه، کسب‌وکارها، سازمان‌های غیرانتفاعی، وبلاگ‌نویسان و هر کسی که در اینترنت حضور دارد، به لطف Cloudflare، از وب‌سایت‌ها و برنامه‌های سریع‌تر و ایمن‌تر برخوردار هستند. میلیون‌ها ویژگی اینترنتی در Cloudflare هستند و شبکه ما هر روز در حال افزایش است. Cloudflare به درخواست‌های اینترنتی برای میلیون‌ها وب‌سایت نیرو می‌دهد و به طور متوسط ​​۳۲ میلیون درخواست HTTP در هر ثانیه ارائه می‌کند.

Cloudflare چیست؟
Cloudflare چیست؟

در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

در روزهای اولیه اینترنت، زمانی که می‌خواستید یک وب‌سایت را بارگیری کنید، درخواست شما از رایانه شما به یک سرور می‌رفت که سپس صفحه وب درخواستی شما را برمی‌گرداند. اگر درخواست‌های زیادی به‌طور هم‌زمان وارد می‌شد، سرور ممکن است از کار بیفتد و برای هرکسی که سعی می‌کند به منابع میزبانی شده دسترسی پیدا کند، پاسخ نمی‌دهد.

این امر، ارائه محتوای سریع، ایمن و قابل اعتماد را برای صاحبان دارایی های اینترنتی دشوار می کرد. Cloudflare برای کاهش این مشکلات و توانمندسازی کاربران با منابعی برای ایمن کردن سایت‌ها، برنامه‌ها و وبلاگ‌های خود ایجاد شده است. این کار با استفاده از یک شبکه لبه قدرتمند انجام می شود که محتوا و سایر خدمات را تا حد امکان نزدیک به شما ارائه می دهد، بنابراین شما اطلاعات را در سریع ترین زمان ممکن به دست می آورید.

انیشتین مدتی پیش متوجه شد که سرعت نور حد بالایی برای سرعت برقراری ارتباط است. زمانی فرا می رسد که تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که محتوا و محاسبات را نزدیک تر کنید! به همین دلیل است که ما مراکز داده را در بیش از 250 شهر در سراسر جهان قرار داده ایم، تا آنچه را که به دنبال آن هستید به سرعت به شما ارائه دهیم!

Cloudflare همچنین با محافظت از ویژگی های اینترنت در برابر فعالیت های مخرب مانند حملات DDoS، ربات های مخرب و سایر نفوذهای شرور، امنیت را فراهم می کند. و به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا به راحتی برنامه ها را بدون نیاز به توسعه دهنده بودن در وب سایت خود وارد کنند. اگر توسعه‌دهنده هستید، به شما اجازه می‌دهیم کد جاوا اسکریپت را در شبکه لبه قدرتمند خود اجرا کنید تا بتوانید تا حد امکان به یک کاربر نزدیک شوید. این تاخیرها را از بین می برد و تجربه کاربرانی مانند شما را بهبود می بخشد!

ما امنیت و عملکرد را برای میلیون‌ها ویژگی اینترنتی فراهم می‌کنیم و عملکردهای عالی مانند SSL و توزیع محتوا را برای هر وب‌سایت در شبکه خود ارائه می‌کنیم. ارائه‌دهنده اینترنت شما و هر کس دیگری که در اینترنت به آن گوش می‌دهد، می‌تواند هر سایتی را که بازدید می‌کنید و هر برنامه‌ای را که استفاده می‌کنید مشاهده کند. حتی اگر محتوای آنها رمزگذاری شده باشد. Cloudflare یک سرویس DNS رایگان به نام 1.1.1.1 ارائه می دهد که می توانید در هر دستگاهی از آن استفاده کنید. Cloudflare’s 1.1.1.1 از داده های شما در برابر تجزیه و تحلیل یا استفاده برای هدف قرار دادن شما با تبلیغات محافظت می کند.

مهمتر از همه، ما مأموریت محور هستیم. به همین دلیل است که ما از سازمان‌هایی که به نمایندگی از هنر، حقوق بشر، جامعه مدنی یا دموکراسی با پروژه گالیله کار می‌کنند، محافظت می‌کنیم و بالاترین سطح حفاظت از Cloudflare را رایگان به آنها می‌دهیم.

Cloudflare به عنوان یک پروکسی معکوس برای ترافیک وب عمل می کند. این پروتکل های وب از جمله SPDY و HTTP/2، QUIC، و پشتیبانی از فشار سرور HTTP/2 را پشتیبانی می کند. Cloudflare خدمات کاهش DDoS را ارائه می دهد که از مشتریان در برابر حملات انکار سرویس توزیع شده (DDoS) محافظت می کند. در سال 2010، Cloudflare یک سرویس شبکه توزیع محتوا (CDN) راه اندازی کرد. TechCrunch نوشت که هدفش این بود که یک CDN برای توده ها باشد.

دیدگاه‌ها

قوانین ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *