پایگاه دانش
پایگاه دانش سامانه پیامکی سات
نکات کلیدی سامانه پیامکی
هر آنچه که شما از سامانه های پیام کوتاه نمی دانید در پایگاه دانش سات اس ام اس آموزش داده شده است
برگه: پایگاه دانش
دستهها
SMS و MMS چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟
SMS و MMS چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟ امروزه روش های مختلفی برای ارسال پیامک وجود دارد که صرف نظر از اینکه از آیفون یا اندروید استفاده می کنید، احتمالاً از چندین برنامه پیامک استفاده کرده اید. احتمالاً نامهای مخفف مختلفی مانند SMS و MMS را شنیدهاید و
5 نمونه از نظرسنجی بازخورد پیامکی
5 نمونه از نظرسنجی بازخورد پیامکی آیا می دانید مشتریان شما واقعاً در مورد شما و کسب و کارتان چه فکری می کنند؟ آخرین باری که به آنها این فرصت را دادید که از شما انتقاد کنند یا از طرف دیگر، چه زمانی بود؟ جمع آوری بازخورد از مشتریان کلید
افزایش فروش با قالب پیامک تبلیغاتی و بازاریابی
قالب پیامک تبلیغاتی بازاریابان از SMS به عنوان ابزاری ارزشمند برای دستیابی به مشتریان، ایجاد وفاداری، تبلیغ پیشنهادات و موارد دیگر استقبال می کنند. و دلیل خوبی دارد. پیام های متنی از نرخ باز شدن 98% و نرخ کلیک 29% برخوردار هستند. همانطور که شروع به استفاده منظم تر از
چگونه اولین کمپین بازاریابی پیامکی خود را شروع کنیم
کمپین بازاریابی پیامکی چیست؟ این یک ابزار بازاریابی است که به کسب و کار شما امکان می دهد تا از طریق متن با مشتریان خود در تعامل باشد. در حالی که اشتراکات زیادی با کمپین ایمیل دارد، بسیار شخصی تر است، زیرا اکثر مردم معمولاً از ایمیل برای کار استفاده
بازاریابی پیامکی برای کارآفرینان
بازاریابی پیامکی برای کارآفرینان در دنیای مدرن و پرشتاب امروز، زمانی که مردم همیشه مشغول هستند، ارتباط برندها با آنها دشوارتر می شود. اما خبر خوب این است که تلفن های همراه آنها به ندرت از آنها دور است. به همین دلیل است که بازاریابی پیامکی روشی محبوب برای دسترسی
بازاریابی پیامکی در تجارت الکترونیک
یک فروشگاه اینترنتی با کیفیت بالا شروعی عالی برای موفقیت در کسب و کار آنلاین شماست. اما، شما نمی توانید فقط از مردم انتظار داشته باشید که از وب سایت شما بازدید کنند و فقط به این دلیل که منابع زیادی را در اختیار شما قرار داده اید، از شما
SMS و MMS چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟
SMS و MMS چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟ امروزه روش های مختلفی برای ارسال پیامک وجود دارد که صرف نظر از اینکه از آیفون یا اندروید استفاده می کنید، احتمالاً از چندین برنامه پیامک استفاده کرده اید. احتمالاً نامهای مخفف مختلفی مانند SMS و MMS را شنیدهاید و
5 نمونه از نظرسنجی بازخورد پیامکی
5 نمونه از نظرسنجی بازخورد پیامکی آیا می دانید مشتریان شما واقعاً در مورد شما و کسب و کارتان چه فکری می کنند؟ آخرین باری که به آنها این فرصت را دادید که از شما انتقاد کنند یا از طرف دیگر، چه زمانی بود؟ جمع آوری بازخورد از مشتریان کلید
افزایش فروش با قالب پیامک تبلیغاتی و بازاریابی
قالب پیامک تبلیغاتی بازاریابان از SMS به عنوان ابزاری ارزشمند برای دستیابی به مشتریان، ایجاد وفاداری، تبلیغ پیشنهادات و موارد دیگر استقبال می کنند. و دلیل خوبی دارد. پیام های متنی از نرخ باز شدن 98% و نرخ کلیک 29% برخوردار هستند. همانطور که شروع به استفاده منظم تر از
چگونه اولین کمپین بازاریابی پیامکی خود را شروع کنیم
کمپین بازاریابی پیامکی چیست؟ این یک ابزار بازاریابی است که به کسب و کار شما امکان می دهد تا از طریق متن با مشتریان خود در تعامل باشد. در حالی که اشتراکات زیادی با کمپین ایمیل دارد، بسیار شخصی تر است، زیرا اکثر مردم معمولاً از ایمیل برای کار استفاده
بازاریابی پیامکی برای کارآفرینان
بازاریابی پیامکی برای کارآفرینان در دنیای مدرن و پرشتاب امروز، زمانی که مردم همیشه مشغول هستند، ارتباط برندها با آنها دشوارتر می شود. اما خبر خوب این است که تلفن های همراه آنها به ندرت از آنها دور است. به همین دلیل است که بازاریابی پیامکی روشی محبوب برای دسترسی
بازاریابی پیامکی در تجارت الکترونیک
یک فروشگاه اینترنتی با کیفیت بالا شروعی عالی برای موفقیت در کسب و کار آنلاین شماست. اما، شما نمی توانید فقط از مردم انتظار داشته باشید که از وب سایت شما بازدید کنند و فقط به این دلیل که منابع زیادی را در اختیار شما قرار داده اید، از شما